Основа на „трансджендърството”



В тази статия ще разкрия каква е най-дълбоката причина за това явление, без да прибягвам до нормалното за обикновените  хора отричане или приемане. Всъщност основата може да се опише само в едно изречение - Стремежа на Съзнанието към цялостност. Ще се опитам да разкомпресирам това в няколко страници.


            Ако сте прочели предходната статия за спиралата вече сте разбрали поне на интелектуално ниво че „Всъщност цикъла на Самсара не е движение в кръг, той е движение по спирала”. Периода в който се намираме подпомага все повече Съзнания да разбират че колкото повече нещата се променят, толкова повече те остават същите. Ако не на съзнателно, то поне на подсъзнателно ниво. Достъпа до всякаква информация много помага за това разбиране. Цялата „история на човечеството” е достъпна онлайн. Разбира се, това не е истинската история, а просто купчина лъжи с които повечето хора се съгласяват. Обаче от тази голяма Лъжа могат да се видят повтарящите се модели, които колективното несъзнателно е разиграло и разиграва в тези Истории. Точно този модел ни показва че всичко е било и е същото - робовладелческо общество. В момента то е много ъпгрейтнато, но всички негови белези са налице.

            Така че повечето хора вече разбират че всичко е едно и също и в по-добрия случай са отегчени. Естествено съществува цяла палитра от реакции на това - от омраза, борба със статуквото, стремеж към издигане в робовладелческата йерархия, откъсване от обществото и много други. Всъщност цялата картинка се вижда най-ясно ако наистина сте успели да се откъснете от „цивилизованото общество”. Колкото и да ви описвам нерадостната картинка, няма да го разберете докато не успеете да погледнете нещата отстрани (за временно откъсналите се) или отгоре (за тези, окончателно прекъснали връзките с обществото).

            От там вече много ясно се вижда как огромното болшинство от хората разиграват само една история през живота си, основана най-вече на техния пол. Хората наситили се на тази игра, искат промяна на историята която играят. Повечето обаче не намират смелостта за решителни стъпки към промяна а само се самозалъгват че се променят. И в повечето случаи това става винаги „от утре” (а най-често „от догодина”:)). И тук не говоря за смяна на пола, просто за смяна на живота, който „живеят”.

            Кога всъщност хората наистина прибягват до смяна на пола си? Този въпрос ме занимава откакто братя Уашовски станаха сестри. И тук няма да се впускам в техните обяснения за това, защото винаги има по-дълбока причина. В случая тя е техния стремеж към цялостност, който те погрешно са разбрали. Цялостността не се постига при преминаване от Ян в Ин, тя става чрез тяхното обединение в едно цяло

            Ето това е алхимична картинка на Андрогин - Съзнанието интегрирало в едно цяло/тяло мъжкото и женското начало. 



            Картинката съдържа и много символика, показваща ни кое начало (Ян или Ин) какво е по-лесно да усвои за да придобие цялостност. Мъжката част държи в ръката си навита на спирала змия, показваща че съзнанието е разбрало какво стои зад символа на спиралата. Женската част държи три змии в една чаша/бокал. Това означава че Съзнанието е усвоило принципа на три в едно. В най-дълбоката си част този принцип може да се опише като Звук/Тишина, Светлина/Тъмнина и Човек/Съзнание в едно - Играта която наричаме живот.

            Авторът на картинката е достигнал и до концепцията за големия Х в човешкото тяло - лявото полукълбо управлява дясната част на тялото, а дясното - лявата. Лявата част е логическа, символизираща Ян потока, а лявата - интуитивна, съдържаща Ин потока. Затова и мъжката фигура е дясната част на андрогина, а женската - лявата.

            Двете дръвчета (символа на дуалността на Играта) съдържат общо 32 плода - 16 Ин лунички и 16 Ян слънчица. За да се постигне узряване на тези 32 плода трябва да се изминат 32 пътя - клончетата на които зреят плодовете. Така е закодирано числото 64 като основополагащо за Платформата на която „играем”. От друга страна 32-та плода съдържат и символа на огледалото. Огледалното на 32 число е 23, символизиращо обединяването на двадесет и двата основни архетипа в едно. Числото двадесет и три е закодирано в короната на андрогина - мъжката глава носи две части от короната, а женската - три. По този начин картинката ни показва и огледалността на Платформата и как за да разберем едно нещо наистина, трябва да го обърнем И „наобратно”. Огледалото е и символ на фрагментацията - как едно нещо се разделя на части.

            Всяко дърво съдържа и концепцията за три в едно - 16 плода на 16 дръжки на едно основно стъбло, правещо дървото цялостно. А 33 всъщност е 3х11 - 3 единадесеттици в едно.

Змеят отдолу е символ на това че всичко съществува и не съществува едновременно - той отхапва основата на цялата Игра и играе ролята на черното масло (Агент Смит от Матрицата). А змията е символ И на Ороборуса, И на Самсара. В библейската история именно змия дава началото на Играта.

            И двете части на човешката фигура имат по десет шипа на крилата си, показвайки ни едновременно дуалността на Платформата (единица и нула), Съзнанието, извървяло един пълен цикъл в нея (от едно до девет) и Съзнанието, изправено пред Бездната от която е произлязло. А самите крила ни показват погледа на автора „отгоре, върху” Платформата.

            Морската звезда над короната символизира разделението и хищничеството в самата Игра. Морската звезда е хищник и се размножава чрез деление.

            Виждате колко много от нещата, които съм разгърнал в блога си,  са наблъскани само в една картинка. Има и други пластове свързани с цветовете, но аз не съм способен да разбера същността им, защото съм частичен далтонист. Заглавието на книгата, от която е картинката, е Le Livre de la Sainte-Trinité. или „Книга за свещената троица”. По-интересното обаче, е че това произведение на изкуството показва стремежа на Съзнанието към цялостност, което всъщност е и цялата движеща сила зад Историята. Както терминатора Т-1000 се опитва отново да се събере в едно, така и Съзнанието се опитва да стане цялостно за да функционира пълноценно.

       Трансджендърството изопачава идеята зад Интеграцията в полза на Фрагментацията. Според неговата идеология човек трябва да избере ИЛИ едното ИЛИ другото. В момента в който попаднете в капана на избора „между”, вече сте фрагментирани и неспособни да слеете едното и другото.  Не е случайно и че откакто братя Уашовски станаха сестри не са създали нещо наистина оригинално и стойностно - все пак те преминаха от активен Ян към пасивен Ин. Движещата сила на тази троица (защото със сестрите работи и автора на Вавилон 5 - Майкъл Стражински) остава само Майкъл.

За интеграцията не е необходима операция и осакатяване на тялото - това е вътрешен процес, който в крайна сметка води и до външен израз. При мъжете това са хора с тела с по-женствени форми, а при жените - с по-мъжествени. И тук говоря за процес без участието на химикали, хормони и тренировки - това става по естествен начин. Системата никога не е толерирала такива хора и им е лепяла етикети - „женчо”, „мъжкарана” а и други, много по-„обидни”. Защото именно тези хора са заплаха за Системата, а не тези живеещи целия си живот като един пол или тези, сменящи пола си. Никога няма да видите статуя или картина на такива хора, Системата промотира само екстремните проявления. Дори и статуята на Буда е изкривена - как може човек следващ златната среда да е дебел?! Затова пък се промотира увеличаването на вторичните полови белези, задълбочаващи фрагментацията. То не бяха уголемяване на гърди, наливане на устни, пластични операции и гримиране при жените и бодибилдинг при мъжете. Всички герои в промотираната История са довели Ин или Ян принципа до крайност. Просто си представете спартанския Леонид с женствено тяло или Хубавата Елена с окосмяване по тялото :).

За пореден път описаното в статията демонстрира как Матрицата използва един основополагащ за Съзнанието принцип (стремежа към цялостност) като го изопачава, разделяйки го на части. Затова и „трансджендъризма” се промотира и в някои случаи налага насила над обществата. Всъщност чудовищността на проявленията в Платформата се съдържа именно във фрагментацията, довеждането на Ин или Ян до крайност. А всяко даване на превес на Ин над Ян, Женското над Мъжкото И обратно води до все по-голяма фрагментация. Всъщност именно небалансираността между Ин и Ян води до илюзията за движение. Затова и в Системата колкото повече нещата се променят, толкова повече остават същите...



Няма коментари: