Предсказанията като реклама



Всички сме чували различни предсказания, а някои от нас дори са наблюдавали тяхното сбъдване.

Тук например мога да посоча предсказанието на Вангелия Гущерова (да, така се казва баба ви Ванга) че Курск ще потъне. Виждали сме и тяхното несбъдване - например прословутата дата 21.12.2012. Всички предсказания са пряко свързани със самата структура на Платформата.
Това много добре е показано във тези диалози от сериала „Westworld”:

„Започваш в центъра на Парка. Там е просто, безопасно. Колкото повече рискуваш, толкова по-интензивни преживявания получаваш. Колко далеч ще стигнеш зависи изцяло от теб. Без ориентация, без справочник. Всичко което правиш е да правиш избори.”
„Всички в Парка имат да предложат едно голямо приключение, което искат да ти продадат.”


Всяко предсказание в края на краищата е точно това - реклама на едно голямо приключение. И когато ние изберем да го преживеем (без значение дали този избор е на съзнателно или несъзнателно ниво), ние го сбъдваме.

Кои предсказания се сбъдват най-често - на Нострадамус, на Едгар Кейси, на Вангелия Гущерова и на първо място разбира се са библейските предсказания за Апокалипсис. Случването на пророкуваните събития прави тези хора / идеи известни. А обратното важи дори с по-голяма сила - Известността на тези хора / идеи води до сбъдване на техните предсказания. Как се постига тази известност - чрез лансирането по най-различни начини. За библията - навремето е било направо задължително в края на седмицата да се ходи на църква, където чрез отдаване на собствената си енергия вярващите са захранвали / осъществявали библейските сюжети.

Как се прави това днес - чрез медиите.

За пример ще изложа структурата на един вестник. Всеки вестник започва с т.н. водещо заглавие. То е на първа страница и рекламира основния поток от преживявания, който читателите могат да изберат. После следват и различни статии, които са всъщност второстепенни потоци, който са поддържащи основния поток.

Следват секции с анализи - те подтискат индивидуалната преценка на Съзнанието и помагат за неговото честотно настройване за да е способно да се влее в избрания от основното заглавие поток. След постигане на резонанс основния поток вече е определящ за приелите го Съзнания.

След това следва секция с обяви - това са потоци от преживявания, които се предлагат от обикновени хора.

Следва секция „за свободното време”, в което се извършва фината донастройка на Съзнанията.

В спортните страници обикновено се рекламират груповите спортове и по-рядко - индивидуални постижения, като и те прекарват идеята че сам човек не може да постигне нищо. В секция „паранормално” се затвърждават „знанията” на Ума за Реалността, а нещата които той не разбира се маркират като нереални/несъществуващи. Именно тук се рекламират и нови пророци и предсказания. След това следва секция с вицове и кръстословици, с които да се затвърди възприемането на реалността през Ума. И понякога има снимка на гола мадама на последната страница,. запечатване на потока, защото се отваря сексуалния център, както забеляза един Приятел (http://keygiver.blogspot.bg/). Така се прави и окончателния избор.

И така - що е това предсказание? Това е своеобразна реклама на преживявания/поток от събития.

Тъй като всяко възможно събитие се случва в определен поток от Реалности, то сбъдването на дадено пророчество означава че ние самите сме избрали да преживеем този поток, за да извлечем специфичните за потока преживявания, чрез които да осъществим собствената си алхимична трансформация..

Няма коментари: