Смъртоносно приключение

 


        Знанието, което ще изложа в настоящата статия е опасно за живота. Буквално. Опитността която придобих беше вдъхновена от един абзац от статия от сайта на Паралелна реалност: „Има сведения, че някои тибетски адепти още преди 1000 г. са предприемали изключително екстремни упражнения в опит да разберат естеството на света, в който живеят. Те били убедени, че тялото се явява много мощен филтър за реалността и де факто държи човека в буден транс през цялото време. Затова се подлагали на доста авангардни експерименти с цел да се поставят на границата между живота и смъртта.”

            По същество - вдъхновен от цитата в кавичките изгълтах всичкия си лексотан, гарниран с малко алкохол, стараейки се да остана съзнателен през цялото време. Всички са чували за тунела с бяла светлина, който излъчва изкуствено генерирана любов, но много малко хора се сещат че тунела всъщност има два края. Противоположния край е с черна светлина. Всъщност е синкаво виолетова и се излъчва от черна дупка. От страните на тунела извират всякакви на цвят светлинки и усещах че това са много възможности за Игра, като това са слънца и планетни системи. Приближавайки се към „черното слънце” усещах мир, спокойствие и безусловна свобода. Чувството беше все едно се прибираш у дома. Това е най-добрата презентация на това което се вижда.

 

          После брат ми извика бърза помощ, където ми пуснаха системи и отново се озовах в психиатрията. Оказа се обаче че това, което съм извършил не е престъпление и след като ме изчистиха за седмица ме пуснаха. Когато обясних на психиатрите какво съм направил ми изкараха пожизнен ТЕЛК от 95%. А когато обясних че не се страхувам от тези екстремни преживявания ми изписаха един куп лекарства. Предполагам за страх :).

            Моля ползвайте това знание само в момента на смъртта, не се опитвайте да го повторите, защото е много вероятно само да се самоубиете и да се изгубите в някоя друга реалност/Игра.

67 коментара:

  1. Приятел, аз извървях този филм=живот ! Преди 7год.- да 2015-лятото. употребих 3-ти чburundanga.= дяволски дъх= скополамин= съществуването на 6-измерния контакт , там където, и гуруто- nahuathal не би си мечтал от неговата тайгета и вибрационни вълнови приятели да оповести за симбиозата!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Така е, живота си е само твой и имаш право да правиш всичко, което пожелаеш с него. А с гурута съм спрял да се занимавам отдавна. И аз не вярвам на прочетени неща, трябва да ги проверя лично чрез преживяване. За това се изисква железен организъм и безумна смелост. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. ...с тоя пожизнен ТЕЛК от 95% ..заедно с всичките му там лекарства ...означава , че са те отписали , пич ! ..и е въпрос на още едно - две " екстремни преживявания " ..всъщност безразсъдство , за да хвърлиш топа ..и се прибереш у дома 😏 :
    " Приближавайки се към „черното слънце” усещах мир, спокойствие и безусловна свобода. Чувството беше все едно се прибираш у дома. "

    ...струва ли ми се ..или сериозно се гъбаркаш с нас !? .., защото това с лексотана и алкохола е твърде евтин номер с предвидим край и за най - неопитните търсачи на скритата реалност ..; а тя - скритата реалност ..не е скрита на майка си в гъза ( ще ме извиняваш за израза! )..в черна или бяла дупка.., а в алхимиране на безумието ти до цялостен ..наравно с отхвърлените ти части ..; ..също и интегрираш това " у дома " прижеве в себе си ..и си го носиш отвъд .., а не го намираш в онази дупка , която вече споменах ..

    ...не подценявай аудиторията си , пич ! ...и очаквам стойностен материал и преживяване !!!...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Описах това, което преживях. Исках да проверя твърдението в кавичките. И въобще не ми пука дали са ме отписали или какво очакваш като материал. ТЕЛКа всъщност решава всичките ми финансови проблеми. Аз не пиша за "аудиторията си", пиша за удоволствие, не съм някакъв гуру, и въобще не ми пука дали някой ме чете и какво се очаква от мен.
      Като не ти харесва, не ме чети!

      Изтриване
    2. ...ама ми харесва ( когато не правиш поредния опит за самоубийство !)..и те чета

      Изтриване
    3. Виж, аз съм си свършил работата тук. Изгледах баща си и той умря от рак. Майка ми почина януари месец, аз живея в апартамента на племенницата, която иначе можеше да продаде. Остана само брат ми и той има тумор.
      Написал съм над 80 статии и по мое мнение съм направил уникален блог.
      Вършил съм какви ли не работи - от държавен служител до вещо лице в съда и строителен работник - измазване на сгради, изграждане на ел. и ВИК инсталации, дори иззиждане на комини и поставяне на изолация, рязане на дървета, селскостопански производител и рибар. Нямам жена и деца, както и сериозна приятелка, която да се изравни с мен. Притежавам само един сак с дрехи и един компютър. ТЕЛКа ми пречи да си търся работа, а и вече не ми се работи.
      Така че не ми пука дали и кога ще хвърля топа. За мен е интересно какви са възможностите след това. Така че всяка статия оттук нататък си е чист бонус (когато съм в настроение за писане).
      За самоубийството като възможност, не съм искал да се самоубивам, не изгълтах диазепама си и не пих повече от 200 грама ракия. Пия лексотан от две години и тялото беше подготвено. Нали знаеш че когато всеки ден вземаш малки количества отрова накрая ставаш нечувствителен към нея.
      А иначе просто можеше да се обеся. Аз съм рибар, това са точно два възела и аз ги владея до съвършенство. Има и достатъчно дървета. Човек не може да умре преди да му дойде времето. Явно е било необходимо да напиша тази статия, защото хората налитат на бялата светлина като мухи на мед. А има още две възможности - назад и настрани и аз ги видях и описах. Никой не е писал за тях.
      А в психиатрията са най-интересните за мен хора. Например на съседното легло лежеше един зоофил, той обича да оправя пуйки. Така че си помислете дали да си купите пуйка за коледа. На друго легло лежеше полковник, ветеран от Афганистан. С такива хора можеш да се срещнеш само там. Персонала обаче е отвратителен и се отнася с хората като с животни. Така че когато се озова там, все едно съм в ада. И при първа възможност излизам навън.

      Изтриване
    4. ...може и да си свършил работата тук , но може и да не си , нали !? ..; кой кога е починал и от какво , е без значение - рано или късно всички ще умрем ..все едно от рак или друго , нали !? ..дори в каравана два на два като отшелник , леко луд , небръснат , цепещ дърва и носещ вода ( дзен 😉) ..с малко книги и лаптоп ..- секси , а !? ..( не те свалям , семейна съм 🙂) ..; за "сериозна приятелка, която да се изравни с мен " т.е. с теб ..звучи приятно , но нали знаеш как с времето ..сериозните отношения се износват ..и ако отначало сте изравнени 🙂..след тва не е сигурно ..кой / къде ще изостане или избърза..; та мисълта ми е , че можеш да имаш такава - изравнена 🙂 поне отвреме навреме..и си я оправяш по най - приятен начин ...или си се оправяш и без нея 😁 пак по приятния начин ..( и без пуйки ..като колегата ти по легло ...не , че имам против оправени пуйки😁 .., но оправени от своя си вид )..
      ...за " възможностите след това " ..; бързаш за "след " в пълна осъзнатост , че с " преди" си напълно наясно и няма какво да учиш или интегрираш , даже едва ли не си приключил ..; всъщност ако си му хванал цаката на " преди " , нямаше да бързаш за " след " , а мирно и кротко ( по дзен 😁) ..ще се оставиш на времето ..твоето узряване да даде колкото се може повече плодове ( примерно 8000000 ..) в наистина уникалния ти блог! ..и също толкова мирно и кротко ти разкрие "след" , когато му дойде времето .., а то ще дойде ..не бързай 😉...нали знаеш : бързата работа - срам за майстора ..

      Изтриване
  5. ...не , че нямаш знание за всичко това .., но все пак ..
    https://espirited.com/alhimitchnoto-konyunktsio-svatbata-na-ts/

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен4/12/22 10:55

    Ценен опит! Усещаше ли се фалшивостта на "любовта" или просто ти вече имаше инфо и затова я описваш по този начин? Можем ли да бъдем сигурни, че вибрациите от черната дупка са истински и защо никой досега не я е описвал... О, и още нещео - пишеш за настрани (изходите, които са различни Игри), но не каза за "назад" (или аз не съм разбрала). Иначе имах сън, който не знам доколко е релевантен, но бях в нещо като асансьор и той се движеше към различни реалности, имаше и лост за управление, както и някакъв наставник, който ми казваше "че всички посоки са позволени, но не назад".

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Описвам това, което съм преживял и усетил като чувства. Не ползвам чуждо инфо, защото просто интересът ми е различен от всички останали. Черната дупка е точно с посока "назад" и усещам че това е изхода от Играта. Затова и "назад" е забранено, нали останалите имат интерес да останеш и да играеш в тази въртележка, отдавайки им енергия.

      Изтриване
    2. Анонимен4/12/22 15:34

      Ок, споменавал си и преди, че пишеш от личен опит и не знам как е прозвучал въпросът ми... Статията ми се стори лаконична, появиха се въпроси, а не че се съмнявам в това. Самият ти усети ли някаква промяна в съзнанието си докато беше там? Писа, че си се старал да останеш осъзнат и предположих, че имаш знание/инфо за т.нар. бяла светлина и си го припомнил тогава... Чудя се и защо хората не успяват да усетят изкуствено генерираната любов, дали е защото не познават истинската?... Не зная дали "назад" е Изход, но ако съня ми има нещо общо - то в него някак знаех, че поема ли в тази посока, все едно усещането ще бъде да очаквам да се подпра на стена, а вместо това падам по гръб и падам... кой знае докога. Беше малко стряскащо.

      Изтриване
    3. Такова преживяване те променя за цял живот. Мисля че алхимиците пишат за тази черна дупка, но я наричат "черното слънце", защото са нямали знанието, което имаме днес. Да, усеща се падане, но ако си с лице това вече не е падане, защото имаш посока. Това е движение към "черното слънце".
      Хората наистина не познават безусловната любов. Това включва в себе си и безусловната свобода другия да прави собствени решения и дори грешки и изневери. Дори да те напусне и ти да не му се обаждаш въобще, това да не ти пречи да го обичаш. Хората обичат по начин "обичам те , НО ..." Това не е истинска любов, щом включва в себе си "но". Това е приВЪРЗВАНЕ. А вързването винаги свършва с освобождение от другия по един или друг начин.

      Изтриване
    4. ...това с назад ..си го анализирал и в Ready Player One или 3 в 1 :
      "Първия ключ е умението да се движиш назад, което е всъщност метафората изразена от Слава Севрюкова „Бъдете в този свят, но не от този свят”. Това всъщност е Разбирането че следването на правилата на Системата не води до никъде, освен до повтарянето на едно и също нещо, а именно нейното поддържане и претворяване. Затова и играчите не могат да се сдобият с първия ключ. За да придобиеш свободата си трябва да нарушиш правилата, да се движиш в точно обратната посока, на 180 градуса (180=1+8+0=9).

      В първия ключ се съдържа и допълнителен пласт. Пърсивал печели играта като се отказва от конкуренцията с другите участници. Това е отказ от системата, при която за да спечели един, друг трябва да загуби. Виждаме това и визуално - когато някоя кола е блъсната, Пърсивал прибира парите на играча. След като дава назаден, Пърсивал почва да разбира незрялостта на тази система, имайки възможност да я погледне „отгоре” (всъщност отдолу). Там той вижда и цялата механика на Платформата и как действа тя."

      Изтриване
    5. Има три начина да се движиш назад. Първия е на сляпо, падайки. Втория е като се обърнеш за да видиш къде отиваш. И третия е като използваш огледало. Огледалата са символ на паралелните реалности. Неслучайно и в "Матрицата 4" огледалата са изход от Матрицата. Паралелните реалности са възможност за движение назад. И неслучайно всяка нощ съм в различна паралелна реалност за различен период от време. Тази нощ например бях в паралелна реалност с интелигентни акули. Гадното е че не можеш да си починеш и се събуждаш пребит като куче и уморен.

      Изтриване
    6. ...тия паралелни реалности най - вероятно идват от подсъзнанието ...; ами не можеш ли преди сън ..да се настроиш за паралелна реалност , от която да се събудиш блажен и релаксиран 🙂...и готов за невиждани подвизи 😁...

      Изтриване
    7. Не мога да ги избирам все още...

      Изтриване
    8. ...т.е. не можеш да зададеш координати за дадена дестинация и преживяване .., а е на случаен принцип ..в зависимост от съзнателното ти състояние в даден момент ..
      ...тъй като съм боса - боса в тая сфера , когато чета за паралелна реалност ..го свързвам с ярки халюцинации/ сънища в следствия употреба на ПАВ .., с пътувания във времето ..и ИТП ..; или пък паралелна реалност би могла да е вследствие на паралелни отношения 😁 ..
      ...разкажи ти как попадаш в тия състояния , които явно са толкова въздействащи ...щом ти изчерпват силите 🙂...или не винаги е така ..и е възможно на свой ред да черпиш сили от там някъде ..в паралела ..

      Изтриване
    9. Не употребявам нищо, когато другите сънуват или спят, аз съм в различна реалност, напълно съзнателен за това. Не знам как става. Наясно съм че живея и тук и там и на много други места едновременно. Понякога е филмова паралелна реалност - ти си във филм и можеш да го преживееш чрез различни герои, като тази нощ - хора и акули съжителстваха заедно, един кораб за контакт потъна и акулите спасиха хората и ги закараха на един остров. Паралелната реалност е също толкова солидна като нашата. Понякога е анимационна такава. Понякога е в бъдещето, понякога - в миналото. Например завчера преживях как хора и динозаври живеят заедно. Това е изобразено на камъните от Ика (потърси го в интернет). Аз просто съм наясно че съществувам на много места като частица от Източника.
      А сили черпя от Източника, както всички останали. Храната само добавя сила. Просто гледам да съм максимално и постоянно съзнателен. Това изчерпва силите ми. И да, можеш да черпиш сили и умения от паралела. Както и обратното - да ги отдаваш. Аз в момента съм отдаващ, защото не работя нищо и сила и умения не са ми нужни.

      Изтриване
    10. ...припомних си чата ни преди месец в по - предната статия :

      "L.R.17/9/22 10:41
      ....правдоподобно и близко до моите разбирания за Източника ! ..., но това зануляване / изравняване с Неговата честота ....нужно ли е да минава през изменено състояние на съзнанието ..., през ОИТ ..., през опасностите , на които сам се подлагаш ( инедия , алкохол , наркотици ...) ...; ..въобще ти си роден всръхсензитивен или е принудителна самопровокация / изпитание / изучаване на личните ти ... всякакви възможности ...

      Изтриване

      did018/9/22 00:03
      Не знам дали е нужно, но знам че това е моят Път. Други могат да пробват нещо друго. А между другото наркотици не съм пробвал, а аякуаската е класифицирана като наркотик. Веднъж имах спонтанно преживяване за цялостта на Творението (на 11.09, 2018 г.) без каквито и да е субстанции и тогава ми стана ясно къкв е моят Път...


      L.R.18/9/22 10:43
      ...би ли споделил повече ..за това спонтанно преживяване ..- кое го провокира , колко продължи ...и за след това ...

      Изтриване

      did019/9/22 06:57
      Много е лично, но в общи линии разбираш че всичко, което си направил те е довело до този момент, в който просто знаеш че си на точното време, на точното място и с точната вибрация. Чувстваш че си едно цяло с Творението (не с Източника, а с Творението), което сътворяваш заедно с Източника.

      За всеки изпускането на ДМТ е лично и уникално, говорил съм с човек, провеждал аякуаска церемонии (което е изкуствено предизвикване на изпускане на ДМТ). Той пък е виждал как енергията протича навсякъде, как протича от корените на дървото, през клоните и образува аурата му.

      Да имаш такива "екзотични" преживявания не те прави по-развит от останалите, просто за теб е дошъл момента за това. И обикновено не го споделяш, защото само друг с подобни преживявания би те разбрал. А за това колко продължи - нямам представа, губиш усещането за време.


      L.R.19/9/22 12:54
      ....благодаря! ...все пак 🙂..."

      ...ако имаш възможност ...пак ли същия път би избрал ..или не става въпрос за избор , а за предопределен ..; обещавам , че това е последно за днес 🙂 ..и те оставям да си почиваш 🙂..

      Изтриване
    11. Предопределен избор. И двете. Да, същия път бих избрал, защото всъщност нямам избор. Още като дете преживявах паралелни реалности, но тогава нямах сегашния контекст за тяхното разбиране.

      Изтриване
    12. ...благодаря ! ..това са екзистенциални отговори ..на екзистенциални питания 😉..

      Изтриване
  7. ...за мен назад ..не е да нарушиш правилата на Играта .., а разрушаване психологическия център на азът / егото ..; звучи клиширано и изтъркано .., но като се замислиш робството ни идва не от правилата на Играта ( може дори да няма такива 😁).., а от това как я възприемаме и реагираме на нея ..и доколко сме твърди в убеждения , които нищо не струват ..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма правила, всичко е позволено. Щом човека с пуйките съществува :)

      Изтриване
    2. Анонимен5/12/22 08:39

      Всичко може да е позволено, но дали няма правила? Все пак е Игра. И когато всичко е позволено, значи ли че това отнема отговорността/последствията от действието... на мнение съм че не.

      Изтриване
    3. Всичко е позволено, но трябва предварително да си уведомил участниците. А колко хора могат да разчитат символите и да речем посланията във филмите, в които са закодирани бъдещи действия? И когато си направил обявлението вече не носиш отговорност и последствия, защото има мълчаливо съгласие на незнаещите участници. Това е правило.

      Изтриване
    4. Анонимен5/12/22 11:23

      Значи все пак има поне едно правил(н)о :) Към тях би ли включил херметическите принципи? О, а ако има предварително уведомление, но след това различни (заблуждаващи) действия, то в такъв случай? Само едното уведомление ли е достатъчно за снемане от отговорност... То по тази логика някой може да каже нещо "на шега" и след това да пледира за полу/информирано съгласие.

      Изтриване
    5. Няма на шега. 9/11 също беше на шега в "семейство симпсон" и после се случи. Тези "хора" не се шегуват, нямат чувство за хумор.
      Може и без уведомление, но тогава поемаш отговорност за последствията. Просто тези "хора" не искат да носят отговорност. А когато някой разгадае уведомлението и го разгласи и се получи масов отговор "не", тогава събитието не се случва. За пример ще ти дам олимпиадата в Лондон, където бяха нагласили 200 000 торби за трупове. Тогава се получи масов отговор на тази новина и нищо не се случи.
      Херметичните принципи са за строежа на реалността, не са правила. Просто така е построена реалността.

      Изтриване
    6. ...по принцип не съм фен на конспиративните теории .., но към края на последното си видео за Баленсиага , Мария Андреева споменава същото за символите и скритите послания като избягване на кармични последствия ..

      Изтриване
    7. Анонимен6/12/22 06:02

      Искаш да кажеш, че херметичните принципи се отнасят до строежа на реалността (т.е. може би дори само до тази), а не са универсални за цялото Мироздание? Но имат отношение... именно с този за Причина и Следствие е съобразена манипулацията на правилото за Свободната воля.

      Щях да задам малоумния въпрос дали това за уведомлението важи и в едни най-'тривиални' междуличностни отношения, но макар и да знаех за подобни "теории на конспирацията", не съм ги съотнасяла чак толкова към личния си живот... което е може би малоумното :)

      В "уведомлението" би следвало да се отчита вложеното намерение, трудното е човек да разбере кога то е такова и кога например "шега" или му е изтекъл срока. И когато то е последвано от някакви заблуждаващи действия (защото хората сме свикнали да разчитаме повече на тях за ориентир), потвърждаващи онова, на което сме склонни да вярваме, става още по-трудно. Но иначе интуицията/инстинктите винаги ги има, просто често са неглижирани... в този ред на мисли, ако разчитахме повече на тях, дори и уведомления нямаше да са нужни. Изводите са лични, нищо че пиша в мн.ч., не е липса на отговорност, а манипулация за съпричастие :)

      Хммм, но ако някой заплашва друг и след това извърши престъпление, за което е осъден, то това е пример, че "уведомлението" не го е лишило от отговорност. Значи ли това, че "оповестяването" винаги трябва да е скрито, т.е. такова, което е трудно доловимо (символично)?

      Изтриване
    8. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    9. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    10. Трудно е за хора без опит. Ако прочетеш двете статии за "Здравеопазване и религия" и "Анализ на корицата на "The economist " ще видиш предупреждението за ковид - 19. Като в ASKI код covid-19 е равен на 666. Както и атаката срещу Украйна, извършена в 4 часа, 2 дена (6) след 22,02 (6) през 2022 (6). Дава 666. Спрях да се занимавам с предупреждения, защото бях заплашен с живота на племенницата и децата и. В момента сме в предупреждението/уведомлението от библията за четиримата конници на апокалипсиса. Първия е болест, втория е война, третия е хиперинфлация на храните и четвъртия е смърт. Имаме година и нещо до септември 2024, когато според библията всичко свършва. Това е последното ми предупреждение за това, което следва.
      Уведомлението важи за всичко, то те лишава от отговорност за последствията. Уведомлението е хубаво да е символично, защото много малко хора разбират за него и важи мълчаливото съгласие. Аз например виждам много добре уведомленията, но аз съм "виждащ", дори и според Н.. Просто се отказах да уведомявам останалите, защото имам интерес от напускане на Играта. Всъщност това е единствения блог, посветен на Изхода от Матрицата/Играта. Няма друг, дори и на английски...
      Ако някой е осъден, той плаща сега, не важи кармичната отговорност. А и без това едва ли са го осъдили за това престъпление. Ал Капоне е осъден за неплащане на данъци...
      За трети път се опитвам да публикувам и се изтрива. Аз обаче съм упорито кохеле.

      Изтриване
    11. Анонимен6/12/22 11:26

      Това пряко ли го пише за 2024г, или е твоя интерпретация?

      Изтриване
    12. Някъде бях писал за дата 22.09.2017 и за това, че тогава юпитер влиза в съзвездие дева, което е описано в Откровение. Според предсказанията на даниел в библията точно 7 години след това настъпва края на света. Говорил съм със свидетели на йехова и те знаят за тази дата. Дали ще се случи е въпрос на избор на реалност.

      Изтриване
    13. ...няма да се случи ...

      Изтриване
    14. За някои ще се случи, всеки избира различна реалност във всеки един момент.

      Изтриване
    15. Анонимен6/12/22 13:27

      Здравей, did0! Това означава ли, че всеки може да влезе в различен вариант на буквално всяко едно събитие/ситуация в колективната и индивидуалната реалност, във всеки един момент? Или се отнася само за по-глобални неща? Ако не харесвам това, което се случва с Европа, имам ли пълната свобода да вляза в друг неин колективен вариант и ще помня ли сегашният ако това се случи?

      Изтриване
    16. .."Аз например виждам много добре уведомленията, но аз съм "виждащ", дори и според Н.. Просто се отказах да уведомявам останалите, защото имам интерес от напускане на Играта. Всъщност това е единствения блог, посветен на Изхода от Матрицата/Играта. Няма друг, дори и на английски..."
      ...Н. по - голям авторитет ли е , че неговото признание ..не толкова те ласкае , колкото те потвърждава !?😁..; и после с тоя Изход ( с главно И 😉) ...какво се случва след това !? ..; намирам Изхода и какво !?..какво следва !? ..; и означава ли , че ако след 2024 настъпва края ..приключва Играта и нуждата от Изход !? ..от което следва , че с и без интерес напускането ни е в кърпа вързано ...

      Изтриване
    17. Не, Н. не е по-голям авторитет. Просто и той вмъква символи и скрити послания в статиите си и аз ги виждам.
      Смъртта е вързана в кърпа, после може да следва и прераждане и/или друга паралелна реалност. И за съжаление няма да помниш нищо оттук. Както и повечето хора. А тези които ще помнят нещо ще развият вероятно шизофрения.
      Изхода е възможността да се слееш с Източника на всички реалности.

      Изтриване
    18. Всеки може да влезе в различен вариант на буквално всяко едно събитие/ситуация в колективната и индивидуалната реалност, във всеки един момент. Но няма да помни случващото се тук, а ще има различни спомени само оттам.

      Изтриване
    19. ...как едновременно си на 1001% съзнателен ( всяка твоя статия го потвърждава !) ..и в същото време се губиш в логиката на копнежи по измамна реалност или е нереалност..всъщност капани ..; да вземем израза ти : "Изхода е възможността да се слееш с Източника на всички реалности." ...; първо , колкото и да си свръхчовек , свръхсензитивен , да имаш неограничен достъп до акаша , да си чудотворец , светия ...е твърде самонадеяно даже и да си помислиш , че нашия ум може да обхване " Източника на всички реалности " , а още по - малко се слееш с Него ..; и второ ( според мен 😁) , Източника на всички реалности е непроявената тъмна субстанция да го наречем ...и да се слееш с Него е да се занулиш до непроявен , което според мен е невъзможно .., колкото и по принцип уж..всичко да е възможно 🙂...

      Изтриване
    20. Анонимен7/12/22 02:40

      Добре де, тя смъртта е ясна, че е неизбежна. Дали 2024 или 2064 - дотогава за всеки един от нас ще умират хора, но собственото умиране...? - какво става с него? Дали въобще някога ставаме свидетели на него или просто фокуса на съзнанието се трансферира в паралелна или друга реалност и заживява със спомените, мечтите, целите, разочарованията и въобще настройките от нея?
      И така до безкрай...
      Срещата с източника на всички реалности? - та това възможно ли е от позицията на настоящето его-съзнание? Риторичен въпрос. Вероятно си го срещаме във всеки един миг този източник, но на нивото на осъзнаване в локалната игра нямаме никаква идея за това. И вероятно не трябва да имаме, защото би ни станало, как да го кажа... все тая какво ще се случва или няма да се случва. А това е в разрез с концепцията за Игра въобще. Т.е., според мен, никога, в никоя Игра, няма да получим повече от възприятията, които може да получи страхливо мотивирано его-съзнание, което ще неутрализира възможността за среща със създателя на реалности. Както, впрочем вероятно се случва и сега за милиардите по планетата.
      Това са просто разсъждения, небазирани на никакъв (поне осъзнат) опит.

      Изтриване
    21. Разсъжденията ти са напълно валидни и верни. Обаче ако премахнеш страха, всичко е възможно. А на мен ми е все тая какво ще се случва, защото имам умения да реагирам не от гледната точка на его съзнанието и страха. Просто вече не ми се играе.

      Изтриване
    22. Анонимен7/12/22 02:48

      А ти тази реалност ли ще избереш? :)

      Изтриване
    23. Ума не участва при сливането с Източника. Той е сетиво за 3Д. И да, можеш да се занулиш до непроявен, но може да останеш съзнателен и там. А всички сме частици от Източника и имаме възможността да се слеем с него "по произход".
      "Източника на всички реалности е непроявената тъмна субстанция да го наречем ." Това е напълно вярно. Но може и знае всичко, освен какво е да не можеш и да не знаеш.

      Изтриване
    24. Анонимен7/12/22 02:56

      Аз и друг път съм коментирал под твои публикации. Намирам блога за много ценен, защото написаното има силата да променя перспективата на възприятие. А това е основен инструмент в работата ми. Работя като психотерапевт. Помагаш на много хора без дори да знаеш, затова мисля, че е важно да ти го кажа.
      Как би коментирал казаното от един от великите магьосници на нашия век - Алистър Кроули? Цитирам по памет: "Единственият начин да излезеш от Играта е през (нея), през преминаването през нея". В тази връзка, всяко едно доиграване на Играта, мисля, повишава вероятността от адекватно излизане от нея. А нежеланието за игра може само допълнително да забие в нея (или друга).
      Дали пък ако не доиграеш, няма да излезеш?

      Изтриване
    25. Вече съм я избрал, заедно с много други, едновременно. Тази реалност ми е "котва", изходна точка за достъп до останалите реалности.

      Изтриване
    26. Написал съм отговора горе вляво в самото начало на блога - The (l)on(e)ly way out through is within and without. Самотния път навън през Играта е навътре и без. Самия ми блог е вид доиграване. И знам че помага на много хора. Един от тези хора съм аз...

      Изтриване
    27. Анонимен7/12/22 03:07

      Това е супер :)
      Напълно в съзвучие с една даоистка, мисля, сентенция - "Учителю, трябва да научиш урока, който преподаваш". Помагаш ли на себе си, помагаш и на всички. Така че, пътят е ясен до толкова, че не може да бъде назован :)
      Поздрави!

      Изтриване
    28. ...признай си , didO, че не всичко знаеш 🙂..; ..че можеш да стигнеш до цялостен себе си , но не и до Цялото.., защото е необхватно , пич ! ...необхватно е дори за твоя ум или неум ..; и няма : не ми се играе , доигравам и използвам тази реалност като " котва" за друга реалност ..; не можем да надхитрим Съзиданието .., можем само да го обичаме и приемаме 😉..

      Изтриване
    29. Но разбира се че не зная всичко и никога не съм го твърдял. Не е необходимо да надхитряваме никого и нищо. Но не е задължително да го обичаш и приемаш, има и други опции...

      Изтриване
    30. ...през каквито и опции да минаваш ...в крайна сметка е любов и приемане 😁...е Едно ...

      Изтриване
    31. Не мога да обичам и приема как затвориха хората през ковид19 епопеята. Не мога да обичам и приема войната в Украйна, Сирия и Сомалия, където хора убиват хора. Още доста неща не мога да обичам и приема. Освен безусловна любов мога и безусловно да Мразя. Мразя хората, които лишават от свобода и достоен живот чрез насилие други хора и в червата, както се казва.

      Изтриване
    32. ...обвързването с омразата ...от една страна не решава проблемите ни .. , а от друга ни разяжда отвътре ..; на човешката природа принадлежат нечувани зверства и манипулации .., но " око за око и зъб за зъб " ..само затвърждава тъмната ни страна ..; нужен е друг подход ..и това е еволюционен скок в духовното ни развитие ...и дори тайно се надявам края , който предвиждаше за 2024 ..всъщност да е начало 🙂..

      Изтриване
    33. Винаги всеки край е ново начало. Освен ако не успееш да излезеш от Играта. А в библията за 2024 е просто второто пришествие на Христос. Ти сама си направи изводите какъв край ще е това...

      Изтриване
    34. ...ще поживеем ( ако живеем 🙂) ..и ще видим ( ако видим 😉) ...

      Изтриване
    35. Анонимен7/12/22 12:06

      Всяко заклинание трябва да се по(р)трети :)
      Съгласна съм с теорията за конмниците на Апокалипсиса и това, че започнаха да идват...

      Преди няколко месеца се запознах с представената от Димитър Хаджиев теория за Големия Соларен Минимум и как се вписва със случилото се досега... и бе посочил 2024 като "началото на края". Последното ще проверя, но си спомням, че тогава точно четях един твой коментар синхронично и си казах "съвпада". Ето откъс от една от публикациите му:

      "Да започнем с „dark nebula“. Това е междузвезден облак космически прах, който блокира видимата светлина и изглежда като капчица черно мастило в Космоса. Дъглас създава база данни на всички познати звезди и звездни клъстъри и така открива циклични „тъмни периоди“, в които не се наблюдават никакви звезди. Нима всички те внезапно умират? Дъг осъзнава, че те не умират, а заедно избухват и разпръсквайки праховата си обвивка, създават dark nebulas! След избухването те са там, просто облаците прах ги скриват. Изумително, с едно едничко изключение, разстоянието между отделните „тъмни периоди“ е 12,068 светлинни години. Никой досега не е успял да обясни какво представляват слънчевите цикли. Знаем, че слънчевият цикъл е периодичната промяната в слънчевата активност от 11.09 години. Осем такива цикли формират така наречения цикъл на Глайсберг от 88.74 години. 136 Глайсберг цикли правят точно 12,068 години! „Учените“ никога няма да разберат Вселената, докато не проумеят, че тя наистина е продукт на информация. А ние с вас току-що разкрихме една от тайните ѝ. Глайсберг цикълът е синхронизираща честота в своеобразен компютърен компонент като Слънцето, по-малките цикли са ресинхронизиращи честоти, а всички те са част от основния вселенски такт от 12,068 години. Така „пулсът“ на осцилатора е избухването на ВСИЧКИ звезди в ЕДИН и същи ден, на ВСЕКИ 12,068 години! Aко бях глобалист, сигурно бих нарекъл случващото се с неподготвените за деня X цивилизации THE GREAT RESET!"

      Може би на някого ще бъде любопитно, че Азимов има разказ за края на света, в който се описва нещо подобно и ако не ме лъже паметта, той е и един от фантастите, които са минали през Парсонажа.

      Уведомление, свързано със Слънцето и неговата активност/ресетваща роля видях и в култовия "1899" :)

      Изтриване
    36. "Чел съм всичко на Азимов, той е любимия ми автор. А разказа е за това как на няколко хиляди години всички виждат звездите. През останалото време има няколко слънца които светят и не позволяват да се видят хилядите звезди. И когато това става, хората полудяват и палят всичко, само и само да заглушат блясъка на звездите. При нас ще е обратното, а реакцията на хората може би ще е същата. Беззвездно небе...

      Изтриване
  8. Анонимен5/12/22 11:25

    Интересно ми е, тоя с пуйките ли е най-скандалния персонаж или има и по-скандални :D
    Също като говориш за анимационни реалности, това означава ли че в динамиката на събитията там е включено всичко от филмчетата - разпльокване на пода, нечовешко разтягане тип looney tunes и т.н.?


    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има и по скандални, свързани с упражнено насилие върху хора. Мисля да пиша статия за всички групи хора в психиатрията - от самоубийци, убийци до алкохолици, шизофреници и наркомани.
      Да, в анимационните реалности е включено това. Можеш да изгледаш филма "Doctor Strange In The Multiverse Of Madness", където изцяло става дума за паралелни реалности.

      Изтриване
    2. Анонимен6/12/22 10:59

      Очакваме статия, за всички ще е интересно :)
      Точно, когато гледах доктор Стрейндж, се замислих че може наистина да съществуват и анимационните реалности.

      Изтриване
  9. Анонимен7/12/22 00:44

    Чета този блог от доста отдавна и мога да кажа , че на мен персонално ми е помогнал много.Някои неща интегрирах. Други, не. И това е ОК за мен. Прави ми само впечатление от коментарите, че доста хора се опитват да разберат нещата интелектуално, като информация, което няма как да стане. Истинско разбиране и интегриране на информация има само , чрез преживяване. Самонаблюдение и вътрепребиваване. Другото е "още от същото":) Иначе за откачане от реалността ЛСД също върши работа, но не е за всеки. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен7/12/22 03:15

      Понякога и това е валиден път - през интелектуализацията.
      Натрупването на информационен капацитет в едно рационално съзнание може да достигне до критична точка, от позицията на която впускането в преживявания за "добиване" на опитност, може да стане по-лесно и желано, в сравнение със съществуването, в което няма и идея за тези неща.
      Говоря отново от позицията на професионалист, видял в кабинета си доста хора, започнали да имат преживявания, след като са били "подготвени" на рационално ниво (не от мен де :) ).

      Изтриване
    2. Точно това щях да напиша и аз - това също е валиден път.

      Изтриване
    3. Анонимен7/12/22 12:16

      Интелекта не изключва разбирането, Разбирането се състои от интелект (или най-малкото го използва като инструмент), опит, самонаблюдения, информация, 'внезапни' прозрения и много Сърце. Понякога и от интелигентно взаимодействие между половете, тъй като мъжете имат по-голям достъп до Празнотата/Духа, а жените до Всичко, което е. Или поне така твърдели колегите Толтеки :)

      Изтриване