Групи хора в психиатрията

 

           


            В тази статия ще изложа личния си опит от това с какви хора съм се срещал през последната година. Ще предложа и лечението за тези хора така, както го предложих и на тях. И някои успяха да се измъкнат оттам, благодарение на моите съвети И лечението на лекарите.

            Най-голямата група хора са тези с депресия. Това е страшна болест, хората просто лежат и вегетират в нейния последен стадий. Например баба ми почина от това, като спря и да се храни.  Хората лежат, предимно на тъмно и не се интересуват от нищо. Гледат просто времето да минава, Те нямат апетит и се хранят минимално (ако се хранят въобще), като и рязко губят тегло. А понякога е обратното - те се тъпчат насила и рязко вдигат тегло. Лечението е с антидепресанти, базирани на жълтия кантарион. За беда трябва да минат месец, месец и половина преди лечението да започва да оказва ефект. Тези хора са изоставени от всички, рядко имат свиждане, ако въобще имат такова. Самия аз съм бил в такова състояние с месеци и да ви кажа, съвсем не е приятно. Тъкмо започнах да се оправям и майка ми почина, което ме върна в изходна позиция. И пак трябваше да минат месеци. Лечението е творчеството. Тези хора трябва да бъдат карани да вършат нещо смислено. Самия аз и още един болен превърнахме един вонящ склад в стая за почивка и  спорт. Шпакловахме стените, боядисахме ги и монтирахме декоративен таван. Дарители дадоха велоергометър и бягаща пътечка. А нашето състояние рязко се подобри. Пролетта на тази година пък изтръгнах мушкатата на терасата и засадих краставици, които разнообразяваха менюто на пациентите няколко месеца.

            Когато лечение на депресията не се провежда може да се стигне и до самоубийство. Което ни води до втората група хора в психиатрията - самоубийците. Тези хора в повечето случаи си режат вените, но не до китката, а от лакътя до китката. Остават грозни белези, но тези хора са „спасени” по един или друг начин. На тези хора не се дават нокторезачки, връзки на обувките и дори очила. Те пребивават в стаи с постоянно видео наблюдение тип „Биг брадър”. И на тях се дават антидепресанти. Тези хора обаче са гневни, защото не е зачетен техния свободен избор. А истинското лечение за тях е да им се покаже че са нужни и обичани. Това рядко се разбира от близките им. Също може да се проведе лечение чрез творчество, но основата е любовта, която може да им се покаже. Нерядко тогава те се възстановяват напълно.

            Депресията може да доведе и до алкохолизъм. Алкохолистите, както аз ги наричам, са три вида. Има един виц, че едни хора пият от радост, други - от мъка, а трети - от сутринта. Това са и трите вида алкохолици. Едни са депресирани и са готови на всичко, само и само да се почувстват добре за няколко часа. Защото алкохола те вдига за това време. После обаче следва пълен кошмар за депресираните, защото тогава депресията им се удвоява и утроява. И следва нова употреба на алкохол. И така със седмици и понякога с месеци и години. Тези хора пият постоянно по всяко време на денонощието имат на разположение скрити запаси и ги ползват при нужда. Те са и редовни клиенти на денонощните магазини. Накрая пият дори чист спирт от аптеките ако нямат друго под ръка. Без изключение тези хора имат/изкарват много пари, алкохолизма е скъпо преживяване. В психиатрията са тези, които искат да спрат този порочен кръг и стоят там с месеци, дори години. След като им мине треперенето (защото те треперят, когато не са пили) това са чудесни и чувствителни хора. Повечето от тях са с висше образование. Някои са дори богослови. Лечение за алкохолизма не мога да предложа, просто след като са те изчистили не трябва да пиеш при никакви случаи, независимо колко празнични и трагични са те. Иначе се връщаш много бързо към първоначалното състояние.

            Има и такива алкохолици, които влизат само за да бъдат изчистени, което да им осигури няколко месеца безпроблемно пиене. Имаше един, който беше влизал над 30 пъти. И накрая получи инсулт. Защото алкохола удря в главата, краката (имаше един с проблеми с краката, трудно ходеше) и черния дроб. Най-тежкия случай беше една жена, която от година и нещо пиела по бутилка уиски на ден. Тя беше в инвалидна количка и не знаеше къде се намира, сестра и беше влязла да се грижи за нея.

             Стигнахме и до групата наркомани. Причините за употреба са същите както при алкохолистите, но тези хора имат още повече пари и възможности от тях. Всичко което написах за алкохолиците важи и за тях. Обаче наркотиците буквално ти изпържват мозъка и тези хора са неадекватни, каквото и лечение да им се приложи. Имаше един с който се бъзикахме да си продаде бъбрек и да разделим парите. И накрая той се съгласи. Когато му казахме че заради войната в Украйна пазара е наводнен, той искаше да стане „муле” и да пренася наркотици. Този човек си говореше сам, но беше безупречен при вземането на заеми. Един път пък го избъзиках че цветовете на мушкатата могат да се пушат и той на другия ден беше окъсал и прибрал всички цветове за сушене. Нерядко наркоманията води до шизофрения и биполярно разстройство. Преждевременно се отключват възможности на Съзнанието, с които то още не е готово да се справи.

            Следва групата на шизофрениците. Според мен шизофренията е възприемане на няколко паралелни реалности едновременно. Тогава Съзнанието просто не разбира къде се намира. Тук предлагам лечение „създаване на котва”. Така съзнанието ще има отправна точка и ще осъзнае точно в коя реалност се намира. Създаването на котва може да е например пушенето. Аз в никоя друга паралелна реалност не пуша, в някои дори няма концепция за пушене, това е екзотично приключение както при нас е приемането на аякуаска. Котвата е заземяване на Съзнанието към текущата реалност. Котва може да бъде и приемането всеки ден на лекарства. Затова и лечението на шизофренията е горе долу успешно и с прилаганите от лекарите лечения.

            Биполярното разстройство е завземане на тялото от Съзнание от паралелна реалност. На практика това са две съзнания в едно тяло, които се борят за контрол. А може и да е едно Съзнание, преживяло голяма травма и тогава Съзнанието се разделя на две - едното преди и едното след травмата. Тук просто човека трябва да се върне към момента на травмата и да я преживее отново, приемайки я. Срещал съм такъв човек и просто за мен беше очевадно кой има контрол над тялото. Тук също важи това с котвата - когато този човек пропуши се промени напълно.

            Тук е моята група - хора с травма на главата. Аз имам операция (не особено успешна) по премахване на доброкачествен тумор в ухото. Извършено е и отваряне на черепа. Именно тогава умрях за първи път и гледах операцията отстрани, наблюдавайки как изтича кръв и гной. После се запилях над София, използвайки възможността за летеж. Такива хора често не знаят къде се намират и когато се осъзнаят се озовават я в парка, я в магазина, без да знаят защо са там и как са стигнали там. Най-тежкия случай срещнах преди седмица. Този човек се осъзнал в Габрово, слизайки от влака, без да знае как и защо е там. Често се събуждаш и не знаеш къде се намираш. За мен е още по трудно, защото пребивавам и в паралелни реалности. И когато се събудя не знам къде точно съм. Рекорда ми за пребиваване в паралелна реалност е три месеца! Събуждайки се всеки ден там. И накрая, след като умрях там, се озовах отново тук.

            Това е групата на религиозните фанатици. По някаква причина свидетелите на йехова често влизат в психиатрията. Тези хора продължават ритуалите си и там, провеждайки всекидневни сесии по интернет. На мен, тъй като съм чел библията няколко пъти ми беше интересно да говора с тях. Оказа се че това което знам го знаят и те, обаче си мълчат и го водят като някакво висше знание. Когато започнах да им го обяснявам някои онемяваха, а една жена дори ме разцелува. Такива хора стоят две три седмици и после ги пускат. Така и не разбрах с какви диагнози са.

Следва екзотичната група на убийците. Тези хора обикновено извършват и/или заплашват да извършат убийство, обикновено от ревност. Ревността се базира на илюзията че хора могат да притежават хора. За мен това е болестта на робството. Срещал съм хора, които карат другия да пусне душа за да се увери че другия е вкъщи. Не мога да предложа лечение за тези хора. Освен може би 42 камшика на голо, за да се научат че робството вече не е актуално.

            И ще завърша с още по екзотичната група на зоофилите. Тези хора оправят всичко живо. Някои предпочитат само едно животно - като човека с пуйките. Други оправят всичко на четири крака. Такива хора прибират в най-тежкото отделение, където са осъдените. Там режима е най строг и не им се позволява да излизат въобще. Освен за коледа и нова година. Така че внимавайте какво животно купувате за трапезата си и имайте едно на ум. За щастие още не съм срещал човек, който си пада по зеленчуци, но и това е възможно.

73 коментара:

  1. ...мислих , че само миналия декември и сега за една седмица си бил в психиатрията.., но явно си бил и през пролетта ...след като си имал взимане - даване с мушкатата и си сял краставици 🙂...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Участвах в изпитанията на ново лекарство против депресия. Гълташ експериментални хапчета и ти плащат за това. Постоянно трябва да си под наблюдение, така че 6 месеца бях там.

      Изтриване
    2. ...в досието си ( лично , не криминално 🙂) ..имам нескопосан опит за самоубийство ..- не е повод за гордост .., но е опитност в разбиране и приемане на слабия , сенчест аз ..; разбира се , да им се покаже на самоубийците , че са нужни и обичани ..е лечение ..., но нали знаеш че хората няма как само с теб да се занимават и ти демонстрират любовта си ( и те си имат грижи ) .., затова по - истинското лечение е посяването и отглеждането на любовта вътре в нас ..за самите нас ! и цялото мироздание !..в най - чистият ѝ вид - безусловна .. ; защото ако е условна ..наравно с болестна ревност за притежание ..си напълно прав за : "42 камшика на голо, за да се научат че робството вече не е актуално." 🙂

      Изтриване
  2. ...толкова неща са ми интересни : ..за летежът ти по време на операцията ( за която съжалявам !!!.., но се надявам да не ти е проблем! ) .., за пребиваването ти три месеца в паралелна реалност , в която даже и си умрял ..; ..въобще ..с интерес бих чела всеки ден за местата и измеренията , които посещаваш .., но и да не забравяме за съзнателната ти творческа дейност тук и сега ...и интерпретацията ти по актуални теми и произведения ...; ..скоро някакъв филм , музикално парче или книга ...да си ти направили впечатление 🙂...; какво мислиш за последната статия на Нахуатл " Хронология на Апокалипсиса " !?...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Въобще не чета Nahuatl, той е придобил уменията си след катастрофа, Нямал е нищо дотогава. Аз ги имам от дете. Така че въобще не ми пука какво пише този съвременен гуру. Мисля даже че направи семинар срещу пари.
      При мен всичко е безплатно (и винаги ще бъде), защото е безценно. Никога не бих искал пари, въпреки че ми се предложиха по 2 000 лева на месец, за да пиша постоянно. Пиша за удоволствие и защото така сътворявам нещо, което никой друг не би сътворил. За мен този блог е смисъла да съм още тук.

      А в трите месеца в паралелна реалност ръководих защитата на слънчева система срещу империята Орион. Накрая те унищожиха всичко в системата. Всички планети и дори астероиди. Имам и продължение на това преживяване след като умрях като камикадзе, врязвайки се във флагманския кораб. Там душата ми беше привикана в тяло за процес, защото съм се осмелил да водя съпротивата. И се озовах тук. Не си спомням името си там, но знам че цялата галактика знае за случилото се в моята слънчева система и за съпротивата, която оказах от астероидния и пояс.
      Направи ми впечатление Doctor Strange In The Multiverse Of Madness, където нещата за паралелните реалности са буквално едно към едно (или 101, ако видиш някъде 101 това е буквално вярно). И докато в първа серия се целеше да се уплашат хората да се слеят с Източника, в тази всичко е напълно вярно. Може би има разлика с това, че в една паралелна реалност не може да има две физически превъплъщения на едно Съзнание. То просто използва наличното тяло и при моя случай наблюдава, без да се намесва. Това би било голям проблем за частицата Съзнание от мен там. Би било "кражба на тяло". А аз не крада при никакви случаи.

      Изтриване
    2. ...значи ..Орион е заплашвала слънчевата ни система ..; че какво ѝ пречим !? 🙂..

      Изтриване
    3. Въобще не говоря за "нашата" слънчева система, става дума за друга слънчева система.

      Изтриване
    4. ...хайде , разкажи в детайли за другата слънчева система , за Орион , за нападенията , за съпротивата ти .., за имаше ли съмишленици, за красиви орионки ...и после за чувството че умираш ..пък и възкръсваш за процес ..
      ...а случвало ли се е ..по някаква причина ..да не ! можеш да прескочиш към друга паралелна реалност за по - дълго време ...и от това да ти доскучава и да ти е зле 😁..

      Изтриване
    5. Когато накрая се събудих тук имах детайлни спомени дори за технологията на Съпротивата. Нямаше красиви орионки аз бях просто главнокомандуващ на Съпротивата. Чувството че умираш си беше съвсем реално и потънах в бялата светлина.
      Да, не мога да прескоча към друга паралелна реалност по желание. Напоследък все по трудно се събуждам тук. Днес например бях в реалност, в която бях за риба. Мога в подробности да опиша дори размера на влакното и куките, които използвах и колко и как хванах рибите. И понеже ми беше комфортно, много трудно си озовах обратно тук. Някой ден просто няма да мога да се върна...

      Изтриване
    6. ...не искам да се привързвам към тази или друга реалност ...; не искам да се привързвам към живота или смъртта ...; искам просто да си тека свободно ..., да преливам от състояние в състояние ..в присъствие , в осъзнатост ..и в предвидения от Мирозданието максимум на геометрията ми ...🙂..

      Изтриване
    7. Това съм го пробвал. Открих обаче че има неща които не мога да приема.

      Изтриване
    8. ...като войната , насилието , робството ли !? ...или ..

      Изтриване
    9. Да, и това че управляват психопати в най-честия смисъл на думата. Дори се съмнявам че това са хора. Бившия ми шеф беше алкохолик. Той се пенсионира и след няколко месеца падна от една тераса и умря. Но до последно тормозеше хората, преди пенсионирането си...

      Изтриване
    10. ...не случайно си бил главнокомандващ на Съпротивата срещу Орион и дори си умрял за каузата си - ненавиждаш деспотството ! ..; дори творчеството ти тук е своеобразна борба срещу контрола на съзнанието ...и нищо чудно да е продължение от предишен такъв 🙂...; ..но ако допуснем , че това е на макро ниво ...на микро би трябвало да е вътрешна борба ...между его - господстващия (ти)ум и душата ..; не казвам , че си его не знам си какъв 🙂.., а че по - скоро си гневен на собственият си ум ..че те въвлича ..в състояния и истории .. върху , които нямаш контрол 😁..- би могло ...или съвсем не !..като се има предвид че си 1001% съзнателен..

      Изтриване
    11. Анонимен10/12/22 05:10

      Ако е бил алкохолик, най-вероятно не е бил психопат, макар под въздействие на алхохола да започват да се проявяват подобни черти (вероятно от подсъзанието). Някои хора пият, за да потушат угризенията на съвестта и така се завърта един от омагьосаните кръгове... Повечето психопати не употребяват алкохол, защото би им попречил на плановете и развалил прикритието. Някои от тях може и да не са хора... Или поне нямат доста от характерните за хората качества, те всъщност ги презират и ги използват (и хората, и въпросните качества). И да - ако бъдат разкрити обикновено ги чака затвор, а не лудница.

      Хубава статия:

      https://voinaimir.info/2022/01/why-psychopaths-rule/

      Всеки, който иска да притежава и/или е имал власт над човешки живот/съзнание притежава психопатични черти (което не го превръща автоматично в чудовище), в това число могат да влязат и хора, които нямат власт над другиго, освен върху децата си. Независимо дали си го признава или не... но по-добре да си го признава и да стои здраво заземен, защото границата е тънка и лесно се преминава.

      Изтриване
    12. При мен почти няма его. Това е ключът да продължавам да съществувам тук и сега, въпреки психопатите. И да, блогът ми е своеобразна борба срещу робството. А съм гневен на това, което ме заобикаля, едва ли ще срещнеш по свободолюбив човек от мен. Дори се сприятелих с човека с пуйките, защото той не иска да управлява и да налага волята си над останалите (иска само пуйка, за да я хване за опашката и да я оправи, обича и бели кокошки, така че и пилешкото излезе от менюто ми). И при мен по някаква причина няма вътрешна борба, аз съм извънредно спокоен и търпелив човек. Всяко действие, което извършвам, идва от сърцето. Ума само изпълнява волята на сърцето. Много хора със специални способности са ми казвали че съм с отворена сърдечна чакра (или втория дантиен, според източната идеология).

      И аз съм емпат, чувствам каквото чувства и отсрещния човек и буквално мога да се поставя на негово място. Затова и усещам психопатите, едно време дори ги използвах, за да се случи това, което исках. Но пораженията от тях остават, дори и съдбата да ги застигне и застави да платят, както бившия ми шеф.

      Изтриване
    13. ...това какъв човек си ...се усеща от писането ти 😉..;..просто се опитвам да разбера ...от къде идва склонността ти към самовзривяване тук ..и има ли връзка с ролята ти на камикадзе някъде там 🙂...явно няма ..и това са си твои съвсем съзнателни избори ...

      Изтриване
    14. "Трудно е да се живее в кутийка, веднъж след като си вкусил блаженството от разширеното съзнание.

      „Никога не бих и помислил, че човек може да изживее подобно нещо, че е възможно състояние на постоянно блаженство. Виденията и преживяванията бяха напълно реални, в тях нищо не бе плод на субективизъм, те бяха абсолютно обективни. Изразът „вечност“ ни плаши, но аз мога да опиша преживяното единствено като едно извънвремево състоя­ние на блаженство, където настоящето, миналото и бъдещето се сливаха в едно. Всичко, което се случваше във времето, там бе едно обективно цяло. Нищо не беше разположено във времето, нито пък можеше да се измер­ва с понятията за време. Преживяното би могло да се опише по-скоро като състояние на чувствата, което не може да бъде произведено от въображението. Та как бих могъл да си представя, че съществувам едновременно и онзи ден, и днес, и утре? Тогава едно нещо още нямаше да е започнало, друго би било чисто настояще, а трето щеше да е вече приключило – и все пак всичко би било едно. Единственото, което чувството би могло да обхване, беше една съвкупност, една цялост с преливащи отблясъ­ци, в която се съдържаше очакването за започващото, изненада от случващото и задоволството или разочарова­нието от резултата от отминалото. Едно неописуемо цяло, в което човек е втъкан и все пак го възприема напълно обективно.“ Юнг

      Копнежът да преживееш отново вечността може да се превърне в наркотик за хората, които страдат от „живота в кутийка“, където ограниченията на времето и пространството са повече от осезаеми. Но и Гопи Кришна, и Юнг успяват да се завърнат обратно към живота в ограничените му форми, защото смисълът на въплъщението е именно в това – разширеното състояние на съзнанието да намери творчески израз на земята, обогатявайки света и живота на другите хора. Подобно нещо не носи блаженство и екстаз, но дава нещо по-важно – удовлетворението от това да си успял да развиеш и реализираш своя духовен потенциал в света на материалните форми."/Еспиритед

      Изтриване
  3. Анонимен9/12/22 05:31

    И на мен ще ми е много интересно да прочета за паралелните реалности, надявам се да има такава статия.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен9/12/22 08:01

    1. Благодаря за статията, интересна е и полезна! Хареса ми и написаното за ревността... толкова много убийства се извършват по тази причина, егати. "Нерядко наркоманията води до шизофрения и биполярно разстройство. Преждевременно се отключват възможности на Съзнанието, с които то още не е готово да се справи." Това също е вярно, да го имат предвид психонавтите в езотериката и извън нея. Имам въпрос, did0 - когато си в паралелни реалности за по-дълго време, как изпълняваш биологическите си функции и имаш ли обратна връзка как изглеждаш по това време?

    Бях обещала да подготвя нещо по темата, макар тя да е огромна, а и аз да не съм специалист. Може да се каже, че и извън психиатрията положението не е много по-различно... нещо не ми спори писането, но нейсе.

    Преди всичко, самодиагнозата ми (да, някой ще каже, че е несериозно да си поставям такава) е Високо функциониращ аутист (ВФА), тъй като съм горд собственик на повечето симптоми. Който в моменти на силен стрес/вълнение (и/или прекомерна употреба на алкохол) превключва към Гранично личностно разтройство (ГЛР) и оттам продължава да превключва, докато изключи :/ Това са огледални състояния (което все още се води спорно и неизследвано, но за мен е извън съмнение). Разликите са, че ВФА имат проблеми със справяне с външния шум и средата, при граничните е обратно - не могат да регулират вътрешния си (ш)ум и емоции. Лечението (ми) е - много релакс и (по възможност творчески) дейности, изключвщи ума. Особено за хората с леки форми на аутизъм и/или свръх чувствителни, препоръчвам и здравословни дози самота/усамотение и разходки на приятни, тихи места. Напоследък практикувам Тай чи и също препоръчвам горещо на всички!

    ГЛР могат да развият временно всички хора, които са преживели някаква сериозна травма, стрес и под влияние на определени субстанции. Онези, при които е постоянно, могат да се надяват да доживеят до 40-45 години, след което заболяването изчезва от само себе си. Както се случва и с психопатията, впрочем. Висок е процентът на самоубийствата в тази група (на ГЛР). Преди време, в нетрезво състояние, и аз исках да сложа край на живота си, но чух в главата си ехиден, злорад смях, който не знам чий беше, но ме отказа от намерението. Склонна съм към депресивни състояния, освен това зло/употребявах с алкохол години наред. Абе, направо съм си била за лудницата. Спрях пиенето преди години, горе-долу по времето когато срещнах Любимия си Човек и след "интервенция" от майка ми и сестра ми, при това лесно и успешно. Ето един начин...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Имам въпрос, did0 - когато си в паралелни реалности за по-дълго време, как изпълняваш биологическите си функции и имаш ли обратна връзка как изглеждаш по това време? "
      Никак не изпълнявам биологичните си функции. Просто лежа с дни, като преди това с дни не съм ял, така че няма какви биологични функции да изпълнявам (освен превръщането на кислорода във въглероден двуокис:)). Имам достатъчна наднормено тегла за да се справи тялото. Единствено имам шише с вода до леглото за екстремни случаи. Не, нямам обратна връзка как изглеждам тук по това време. "Тук" изглежда нереално от моята гледна точка.

      Изтриване
  5. Анонимен9/12/22 08:02

    2. При повечето психични заболявания един от проблемите е неумението да се прави разлика между вътрешна и външна реалност. Има две групи - едните приемат вътрешните си изживявания за обективни/валидни/единствено истинни и ги проектират навън... съответно най-"безобидното" им отклонение е склонността към проекции и липсата на каквато и да било себерефлексия. Вторите приемат всичко външно вътрешно :) Те са склонни към следване на идеологии, авторитети и т.н.

    На някакво ниво най-вероятно няма граница между вътрешно и външно, което се проявява тук в тези психични отклонения. Например за хората, страдащи от Нарцистично личностно разтройство (НЛР), останалите хора един вид не съществуват, а живеят само и единствено в главата им, и те общуват предимно с интернализираните им проекции. Което в някаква степен го правим всички, но при НЛР положението е направо извън контрол. Много може да се пише за НЛР... но тъй страдащите от него обичат вниманието, ще ги игнорирам :р Все пак добре е човек да се поинтересува и се научи да разпознава този доста хищнически, наред с психопата, вид. ГРЛ също могат да повлияят зле на околните, отклоненията им не са за подценяване, нищо че обичат да влизат в ролята на жертва.

    Шизофренията е Нарцисизъм обърнат навътре, общото между двете е почти никаквата (особено положителна) емоционалност, отчуждеността от останалите хора, а една от общите характеристики между НЛР и Психопатията е липсата на Състрадание. Човек може да има повече от една форма на психично растройство и да се движи измежду спектъра, имайте го предвид. Еманация на това е ГЛР, които са от всичко в Клъстър Б, но по малко. Тази група най-силно олицетворява качеството "флуидност". Проблемът при тях е да изградят по-"твърда" личност и успеят да овладеят емоционалността си. Когато човек имащ ГЛР съвсем 'откачи', става вторичен психопат. И по принцип това състояние е латентно в тях, те са нещо като психопати, но с емпатия, а и провалени нарцисисти.

    Повечето хора в днешно време покрай социалните мрежи и изобщо всичко, което се случва, отиват към нарцистичния спектър, ако вече не са там. По мое мнение там са и почти всички, които се стремят към или имат някаква форма на известност. Особено ако популярността им ги е споходила, когато са били по-млади. "Славата/властта е наркотик за егото и сярна киселина за душата."... прочетох наскоро в "Часовници от кости" и си отбелязах като добре казано и точно твърдение. Лошата новина е, че при форсмажорни обстоятелства от там по-лесно се преминава към Психопатичния спектър и можем само да се надяваме, че това няма да се случи с Човечеството.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Лошата новина е, че при форсмажорни обстоятелства от там по-лесно се преминава към Психопатичния спектър и можем само да се надяваме, че това няма да се случи с Човечеството. " Още по лошата новина е че това вече се е случило с човечеството. Просто повечето хора не искат да го видят...

      Изтриване
  6. Анонимен9/12/22 08:05

    3. Психопатите са "най-горното" звено в "хранителната верига", колкото и да не им се иска на Нарцисчетата да има по-горе от тях, ахаха. Всъщност, в конспиративен план, последните са техните "кукли на конци". Психопатите не се срещат толкова често в лудниците и не всички от тях са убийци, противно на масовите вярвания. Повечето се намират на високи управленски постове или движат "нещата" някъде зад кулисите. В този ред на мисли, онези в "психичните заведения" или са по-нормални и/или просто не умеят да се прикриват толкова добре. Освен онези, които тотално са изгубили връзка с тази реалност и не могат да функционират в нея, разбира се. Аз наричам хората с ПЛР "Играчи". Те са изключително целево ориентирани, манипулативни, биха излъгали за всичко съвсем съзнателно и направили доооста, стига да имат интерес от това, липсва им съвест, липсва каквато и да било (освен студена) емпатия. Успешни са, харизматични (подобно на нарцистистите)... Това, което им доставя най-голямо удоволствие е да си играят с/чрез хората. Тъй като това е част от Сянката ми, откривала съм подобни пориви или проявления и у себе си. В такива моменти не ми пука буквално за нищо и никого. Може би в предишен живот съм била психопат и/или в този съм се взирала твърде дълго в Бездната. Но в случай, че е само първото, това ми дава основание да вярвам, че има справедливост на тази земя и в този си живот неслучайно съм била на "дъното". Има твърдения, че хората със зависимости по някакъв начин са ограничавали Свободната воля на други създания и поради тази причина тяхната е подчинена на някакъв 'наркотик', също така...

    Според мен при психопатията и нарцисизма най-силно е проникването на архонтите/изкуствения интелект в съзнанието на човек. Това са техните "стратегии за оцеляване и победа", по-"нормалните" или не успяват, или не искат да развият подобни, други приключват в лудниците и/или някак трансцендентират, запазвайки Човечността и Искрата си живи.

    Паметта се състои в голяма степен от емоциите, без емоции (и преживявания) е трудно човек да запомни каквото и да било. При повечето личностни разтройства има някакъв проблем с емоционалността, съответно и с паметта, а тя е една от основополагащите основи на личността. Без памет няма как да има и саморефлексия. Не е изключение, хората с псих. разтройства да страдат и от някаква форма на забрава. Проблемите с краткосрочната памет според мен се дължат на неумение да се цени настоящия момент/живот и хората в него. Може би е добра идея воденето на дневник или поне записването на по-важното от деня... за всички ни. Котвичка си е :)

    Много от психолозите пишат за т.нар. "празно ядро", което е в основата на повечето псих. разтройства. Депресията, Самотата (и по-малката им сестра Скуката) е вид среща именно с тази (потискаща) Празнота/Нищо. Мисля че всички имаме подобно ядро и това е Великата празнота, Потенциала. Осъзнаването на това, че човек е и Нищо, (но с потенциал да бъде) и Всичко, според мен е най-близко до състоянието на Източника преди да започне да Твори... може би всеки го изживява по различен начин и всеки избира какво и дали изобщо иска да Бъде.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, в психиатричните заведения няма психопати. Те управляват държави и дори планетата. Депресията е вед липса на натиск да се прави нещо. Това означава на английси de (няма) pression (натиск - press). Тези хора се чувстват ненужни и са извън Матрицата/Системата. И ако не творят (като мен) нещо свое, накрая свършват увиснали на дърво. А срещата с тази празнота може и да донесе енергия. Аз съм живия пример за това.
      А проблем с паметта може да възникне и от физическо увреждане на мозъка (както е при мен след операцията). Обаче когато човек живее сам, той няма как да разбере че има проблем с паметта. Следва неконтролируемо приемане на всичко (както пише в моята диагноза - безкритичност и приемане на всичко).
      Защото просто няма друг разумен изход за да функционираш все пак по някакъв начин.

      Изтриване
    2. Анонимен11/12/22 10:38

      Всеки си получава заслуженото, днес управляват планети, утре ще се чудят как да управляват дори себе си. С всичко това искам да кажа, не само че "последните ще станат първи" (и обратно), но и че чрез мълчаливото съгласие, както и всичките им манипулации, става това, на което народа казва "дявола сам се ебе", бих добавила "докато лети".

      С написаното за депресията съм съгласна. Творчеството може да помогне, макар понякога да изглежда, че то я извиква. Просто тогава започват да излизат някои сенки и хората (може да) блокират...

      Да, проблеми с паметта могат да възникнат по много причини... Как мислиш, това прави ли хората по-податливи на манипулации? Престъпния ми ум веднага си го помисли :) Нямам предвид теб, а по принцип. Хората някак ни влече забравата (една от причините зад употребата на упойващи вещества)... Когато започнах да се занимавам с рекапитулация, бях учудена каква огромна част от живота си бях забравила, егати.

      Изтриване
    3. Не ме интересува дали ще си получат заслуженото. Пораженията обаче са налице и планетата няма как да се възстанови. Както и хората, които са манипулирани, това е голяма травма...

      Изтриване
    4. Проблемите с паметта правят хората по податливи на манипулации. Нямаш представа от колко време си търся очилата и пастата за зъби, не знам къде може да са. Търсих дори в хладилника :).

      Изтриване
    5. Анонимен13/12/22 09:32

      "Пораженията обаче са налице и планетата няма как да се възстанови. Както и хората, които са манипулирани, това е голяма травма..."

      Сигурно планетата ще се възстанови по-лесно от хората. Но още по-сигурно е, че няма да сме свидетели, поне в този си живот.

      "Проблемите с паметта правят хората по податливи на манипулации. Нямаш представа от колко време си търся очилата и пастата за зъби, не знам къде може да са. Търсих дори в хладилника :)"

      Добър отговор, разсмя ме :)

      Изтриване
  7. Анонимен10/12/22 15:29

    Имал ли си преживяване в паралелна реалност, в която България е в различен вариант от нашата и ако да, как изглежда?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Царство България, което никога не падало под османско робство. По скоро е Империя/Федерация, защото владее целия балкански полуостров. На юг граничи с Османската империя, която е слаба и разединена. Изцяло християнско е няма други религии и цяла Европа го уважава.
      Има много варианти на реалности, не съм ги преживял всичките, дори не знам дали имат някакъв краен брой. Но съм сигурен в едно - можеш да излезеш от Играта през входа и.

      Изтриване
    2. Анонимен11/12/22 03:54

      Не знам защо в последно време имам голямо желание да живея в България, подобна на твоята и чак настръхнах от удоволствие, когато го прочетох.
      Колкото до последното изречение - този начин за изход се извършва след смъртта на тялото, нали?

      Изтриване
    3. Анонимен11/12/22 09:54

      Вчера гледах надписа EXIT на една врата... По средата му има XI (IX), което може би е подсказка, другото което ми хрумна е EX IT, т.е. неосъзнаваната част от психиката (чудовищната, както е и във филма IT) е превъзмогната.

      Изтриване
    4. Не е задължителна смъртта на тялото, аз съм живия пример за това. Това за EXIT е уникално. Поздравления.

      Изтриване
    5. Анонимен13/12/22 09:35

      Благодаря! За протокола - коментарът е на жената с по-дългите обяснения за псих. разтройства, т.е. мой, а вече и ваш :)

      Изтриване
  8. Анонимен11/12/22 11:05

    Привет did zero, как си? :)
    Имам въпрос относно това дали като пребиваваш в паралелна реалност, знаеш за този живот тук като котва или навръзваш нещата чак след като се събудиш?
    Ееех толкова ли нямаше какво друго да ви е котва, та тая гняс пушенето... Яжте солети :D
    Можеш ли да споделиш каква ти е диагнозата и какво е мнението на психиатъра за теб? Като цяло психиатрите вярват ли ви за паралелните реалности и преживявания, все пак за да са толкова заинтересовани от психичните разстройства, че да са въвлечени в професията им, все си мисля че тези хора също биха могли да са пациенти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Диагнозата е поведенческо разстройство, дължащо се на увреждане на централния мозък. В началото нямах представа зя живота си тук, сега вече знам че съм и на двете места едновременно. И гледам за не се меся в живота на Съзнанието там, да не поемам контрол над тялото. Само наблюдавам.
      С психиатъра си говорим с часове, той е завършил и психология и е втрещен от това, което разказвам. А и в ЦЕРН точно това се опитват да направят, скоро това за паралелните реалности ще е масово знание.

      Изтриване
    2. Анонимен12/12/22 11:29

      А то реално нали не е от увреждането на мозъка, при положение, че посещаваш паралелни светове от дете.
      Да, предполагам че за психиатъра твоят случай е интересен, но имам предвид дали вярва на разсъдъка ти, че случващото се е реално? И ако да, на каква база поставя диагнози и "лечение"?
      Значи, ти преживяваш нечий друг живот в паралена реалност, но в това тяло освен теб като наблюдател, присъства и оригиналния му притежател, т.е котвата за онзи конкретен живот?
      За отворената сърдечна чакра в коментарите по-нагоре:
      Как изключваш разума, който по принцип е основната пречка на сърцето? И винаги ли е било така или си развил това умение по някакъв начин?
      За ревността само решението с камшиците ли можеш да измислиш :) Аз имам проблем с нея, въпреки че не съм стигала до крайности, ми е проблем да влезна във връзка, за да не я изпитам наново, защото ми е буквално като отравяне.

      Изтриване
  9. Анонимен12/12/22 12:05

    Вчера по време на наблюдение на една свещ ми се случи пространството около нея да изглежда тъмно, без да съм угасила лампата. Продължих да се взирам и тъмнината поглъщаше все повече стаята, което се случваше на пулсации. И накрая светеше само свещта и лампата, останалото беше тъмно. Не знам за очен лекар ли съм, но днес се опитах да повторя упражнението и не ми се получи. Светло си е.
    Знам, че статията е с друга тематика, но към момета е коментирана и затова пиша тук.
    Някой има ли опит с подобно нещо?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предполагам че ти е ясно че това означава рязко свиване на зениците. Не знам какво е приемано преди това, само ти си знаеш. Това означава пълна тъмнина, освен за най-ярката светлина. Пробвай с очния лекар, на мен ми помогна да сложа очила, с които да мога да пиша. И с направление не струва нищо.

      Изтриване
  10. От дете имам такива преживявания, предимно на анимационни реалности. Като студент пък просто знаех кой въпрос ще ми се падне и наблягах на него при ученето.
    Въобще не ми пука дали психиатъра вярва или не. Според мен вярва, защото се интересува и от будизма и има голям опит от десетки години. А и аз не съм глупав за да споделям всичко. Тук споделям всичко. Лечението ми е с антидепресанти (защото спря да ми пука за всичко) и лекарства, които разширяват кръвоносните съдове на мозъка, също и лекарства за сън. Лекарствата за сън имат страничен ефект, при мен усилват спомените ми от паралелни реалности до степен на неразличимост от тази. Аз обаче имам опит от дете и помня "откъде" съм. А диагнози могат да се поставят всякакви. Много рядко има чисти симптоми само на една "болест".
    Разума не се изключва, просто управлението на тялото се възлага на сърцето. По добре не мога да го обясня. Разума изпълнява волята на Сърцето.
    Ако се осмелиш да отвориш сърдечната чакра ще бъдеш и наранен жестоко, защото хората използват това, а ти чувстваш каквото чувства отсрещния човек. Тази чакра се отваря с емпатия. Опитай се да почувстваш каквото чувства другия, дори при най-обикновен разговор езика на тялото разказва друга история...
    Основата на ревността е убеждението че човек може да притежава друг човек. Ако осъзнаеш колко абсурдно е това, можеш и да я преодолееш. Аз например също съм я изпитвал, и когато осъзная каква глупост правя се разсмивам, понякога до сълзи, без да мога да обясня на останалите. И Никога не действам от ревност.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ...тя - ревността си е там , но вече си съзнателен за нея , за желанието си да се налагаш и притежаваш .., както и за любовта всъщност( си съзнателен )- условна и безусловна ..; от тук ..и към по - дълбоките чувства ..до колко си готов да се отдадеш на илюзията или реалността .., защото би могъл да си в каквато и да е връзка - платонична , споделена , несподелена , в зависимост, в подчинение , в чисто сексуална , в илюзионна , в ощетяваща те или надбавяща те ..., но ти си там съзнателен ! до колко си готов да участваш в нея , да ѝ отдаваш енергията си ..и я поддържаш ... ; и в същото време независимо в каква връзка си ..би могъл , ако изиграеш добре картите си ( колкото и да са слаби и в лоша комбинация) .. да извлечеш максимално удоволствие от нея ..
      ...в крайна сметка обаче ...любовта не спира до индивидуалната , а отива още по - дълбоко ..до духовните си корени .., но това е вече висш пилотаж за напреднали ..и с активирана сърдечна чакра 😉..

      Изтриване
    2. Именно тази дълбочина плаши хората и не искат да отиват там. Другото е плацикане на повърхността, с което не ми се занимава.

      Изтриване
    3. ...не е до " не искат да отиват там " ..- нещата са навързани ..; пренареждане на матрицата , активиране на енергийните центрове , жлезите с вътрешна секреция - епикриза , хипофиза ..и не само .., енергийно динамо ...и т.н. до нужните преживявания ..като основа ..за цялостно разбиране , възприемане на Цялото ..че и отдаване на Цялото ..; нищо чудно и да е страх ..като всяко неизвестно , но ..за мен по - скоро е отсъствие на подържащ механизъм , който спомага случването ..т.е. нищо не провокира случване ....

      Изтриване
    4. Анонимен13/12/22 09:48

      "Ако се осмелиш да отвориш сърдечната чакра ще бъдеш и наранен жестоко, защото хората използват това, а ти чувстваш каквото чувства отсрещния човек. Тази чакра се отваря с емпатия. Опитай се да почувстваш каквото чувства другия, дори при най-обикновен разговор езика на тялото разказва друга история..."

      Така е, човек буквално рискува живота си, а са не малко хората, които не си отварят сърцето - от страх, мислейки си, че това ги прави силни... Докато истината е че просто прикриват уязвимостта си. Разумно е (ако изобщо може да става дума за разум) чувствата да бъдат насочени към някого, който е също с отворено сърце... иначе е наистина и меко казано - тежко.

      "Основата на ревността е убеждението че човек може да притежава друг човек. Ако осъзнаеш колко абсурдно е това, можеш и да я преодолееш."

      На мъжете им е по-трудно да се отърват от чувстото си за собственост, а има поне една източна школа, с процедури за постигане на просветление по този начин :)

      Изтриване
  11. Анонимен13/12/22 02:37

    Можеш ли(и като цяло дали може) да преживяваш паралелни реалности, докато си в будно състояние и си вършиш ежедневните неща или докато си лежиш и да си адекватен и осъзнат във всички преживявани реалности към този момент? Или това е свръх висш пилотаж и по-скоро ще полудееш ако се случи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Понякога нахлуват спомени от други реалности. Нещо като зареждането на Тринити на умения за пилот на хеликоптер. Иначе когато си лежа и медитирам мога да избера реалност, която да преживея.

      Изтриване
    2. Анонимен13/12/22 08:05

      Благодаря за отговора!

      Изтриване
  12. ...как ще знаем , че си добре ..и не си изпаднал в криза !? 🙂..( по същия начин бих се интересувала и от Майкъл Джаксън , ако беше жив ...или по - скоро като стар , добър приятел! ....и като автор на един от четирите блога дето чета ...или са пет ...)...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изпаднах в криза, защото се наложи да ходя по институции. Общуването с някой от хората там е меко казано неприятно. Законите също са гадни. И ми трябва време, за да се възстановя. Сега съм по-добре, но гадния вкус в устата остава.

      Изтриване
    2. ...и земните дела се нуждаят от вниманието ти 🙂 ...не само потапянето ти навътре / духовното / паралела ...; а пък и ти си дзвер под прикритие ..така че ..съм сигурна не са ти проблем проблемите ...стига да не си ..в състояние на нихилист 😉...

      Изтриване
    3. ...цитирах прогнозата ти за 2024 в коментар под пост на Spectator ..предполагам не е проблем 🙂..

      Изтриване
    4. Не е проблем, но това не е моя прогноза. Така е според библията. Във всеки един момент можем да изберем друга реалност. Но все пак вярващите в библията са над 1 милиард и могат да "повлекат" останалите.

      Изтриване
  13. ...ами събудените не са ли повече от милиард ...повличайки ни не само в нова ценностна система .., а и в квантов свят на магия !? 🙂...ти каква реалност би избрал!? .., идеалната според теб !..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам колко са събудените, всеки ден работя за увеличаването им. А каква реалност бих избрал, та аз съм преживял стотици (всяка нощ поне по три), ако не хиляди най-разнообразни варианти. Аз не бих избрал реалност, бих се върнал в Източника. Дотогава ще работя за повече събудени тук и в други реалности. Не само тук работя по целта, а и в стотици други варианти. За мен идеалната реалност е такава, в която робството не съществува и всеки избира вариант на действия облагодетелстваща много страни, а не само себе си.

      Изтриване
    2. ...завръщане в Източника е органична връзка с Бог , нали !? ..ти вече не си ли вътрешно преструктуриран ..до тази връзка ..с всичките му там активирани тела / центрове /жлези ...; какво още ти остава да постигнеш с тялото или съзнанието си !? ..не си ли свободен по дух !? ...
      .."облагодетелстваща много страни, а не само себе си." ..- струва ми се , че за вашия вид ...индивидуалното , каквото и да е ...само по себе си не е опция ..т.е. винаги трябва да е свързано с общото благо ..

      Изтриване
    3. Всеки има органична връзка с Източника. Боговете са от 4Д, 5Д и нагоре.
      Източника е от 0Д. И не е тъмна материя, въобще няма материя. Какво остава да постигна е големия въпрос пред мен. Ако имаше нещо за постигане нямаше да пробвам да съм на границата между живота и смъртта, първо щях да го постигна. Но явно има още за раздаване, защото с всяка статия аз се раздавам напълно безплатно.

      А някои разбират общото благо като това, всички да им служат и да им отдават енергия. Аз съм твърдо против тези хора. и никога не съм искал енергия от читателите под каквато и да е форма (дали книга или семинар). Друг е въпросът че някои отдават енергия доброволно и аз се опитвам да им я върна под формата на отговори...

      Изтриване
    4. ...🙂...този обмен на енергия ..между различни проявления на Източника ...е подхранващ освен за проявленията и за самия Него 😉..; ..отзивчив си между другото ...благодаря !..

      Изтриване
  14. Анонимен16/12/22 16:34

    "Дотогава ще работя за повече събудени тук и в други реалности. Не само тук работя по целта, а и в стотици други варианти."

    Ако ме събудиш в друга реалност, това ще се отрази ли на инкарнацията ми в тази реалност?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ще се отрази. Представи си го като едно дърво, на което различните клони са различни паралелни реалности. Ако отрежеш един клон или се появи нова издънка, цялото дърво се променя.

      Изтриване
    2. Анонимен17/12/22 07:55

      Добра метафора, Благодаря!

      Изтриване
  15. ...за днес те предизвиквам в игра , did0🙂 ...ще се радвам да ми съдействаш .., а пък и за теб ще е лечебно 😁( не , че имаш нужда от лечение .., но все пак това е сайт на психолог и психотерапевт с над двадесет и пет години професионален опит - К.Хаджийска)..; идеята ми е ..да влезнеш през Google в Espirited .com и по - точно в Игри на синхроничност ..избереш една от шестте гатегории и цъкнеш в съответната категория на снимката , на което Вселената синхронично ти отговаря с текст на случаен принцип..; разбира се ..целта е ..да задоволиш любопитството ми🫣 ..дали Вселената ти е изпратила отговор , от който наистина си имал нужда 🙂..; хайде ..не ми отказвай ..елементарно е..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Трансформацията е процес на радикална промяна – смърт на старата самоличност и раждането на новата и затова е свързана с много душевно страдание и крайни форми на безсилие и отчаяние. Четенето на публикациите от категорията “Тесният път” има за цел да подкрепи хората, за които духовността не е поредното средство за задоволяване на земните им желания, а основен смисъл на живота им. Знанието, че страданието, през което преминават, е нормална част от процесите на духовно пробуждане и радикална промяна, както и разбирането на неговия духовен смисъл, ще им помогне да се освободят от невротичната му част – обвиненията и самообвиненията, и стоически да понесат неизбежната му част – „носенето и разпъването на кръста на дуалността“. Така те ще успеят да превърнат „оловото“ на болката в „златото“ на безусловната любов, мъдростта и свободата – крайната цел на алхимичния процес." - това ми се падна

      Изтриване
    2. Не ми излиза друга връзка. Може би защото съм с windows xp

      Изтриване
    3. ...ако не успяваш ..дали може аз да изтегля за теб ..т.е.ти бъда посредник 😅..

      Изтриване
    4. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    5. Изтегли ти, просто повечето сайтове те ми се отварят с тази версия на Уиндоус

      Изтриване
    6. ..уроци на любовта : https://espirited.com/imay-sartse/

      ...лечебна история : https://espirited.com/ne-otivayte-tolkova-daletch/

      ...човешките взаимоотношения: https://espirited.com/za-pravilniya-red-na-pomaganeto/

      ...селф- хелп : https://espirited.com/inteligentnite-emotsii/

      ...духовни учения : https://espirited.com/za-milite-nevrotitsi/

      ...тесният път : https://espirited.com/neutralnost/

      Изтриване
  16. Всеки ползва различни начини да насочи самия себе си по Пътя. Аз използвам карти Таро за моментното си положение и Книгата на промените И-Цзин за глобални събития и за мястото ми в тях. Това са най-мощните инструменти, които познавам, но са необходими години личен опит за да ги разчетеш за себе си, камо ли за другите. А притчата за коня ми е любима...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ...забравих , че си вещ ..в тия неща 🙂..нищо ..още една гледна точка / синхроничност ..не пречи ..

      Изтриване
  17. .." 18.12. е моят рожден ден и тогава с огромни молби склоних персонала да почерпя всички с едно парче пица по поръчка (естествено и за персонала имаше пица). И след като всички си изядоха пицата ми казаха да си събирам багажа и да се местя." ..; ..и аз съм стрелец ..не , че нещо 🙂 ..
    ... happy birthday, did0 !!! ...🙂🎉🎂🍾🎉..
    ...понякога ...нищо , нищо , ама нищо не е според плана ...ама ..да го е@а плана !!!...би могъл ..да ни правиш щастлив с и без плана !...; узурпатори за ...още и още от същото !!!..; не знам кой си или какво си ..,но ...тук е също хубаво отколкото някъде , някъде там ...; бъди тук и сега !!! ...

    ОтговорИзтриване
  18. ...снощния поздрав ..си е мега зле 🙂...извинявай !..и още веднъж : ЧРД !!! Бъди жив и здрав ..и възможно най - щастлив !!! ..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всъщност най-добрия подарък беше мача между Аржентина и Франция. Не съм почитател на футбола, но това беше мега яко. А и навява интересни аналогии. Всеки стадион е на практика копие на колизеума, а футболистите са съвременните гладиатори. Аз виждам по различен начин нещата от света... Но не съм предполагал колко емоции може да предложи един мач...

      Изтриване