Ефекта Мандела



Квантовата физика (а и всички науки) се провалят/изкристализират в догма, защото експеримента е отделен от експериментатора. В алхимията дотолкова се потапяш в експеримента, че ставаш част от него и се променяш от това. Всъщност това е което правим всички на Земята.
Отказвайки се от своите дефиниции, очаквания и спомени ние влизаме в тяло за да разберем какво е да си човек. Дори се отказваме от своята цялостност, разделяйки се на хиляди инкарнации в различни реалности и „времеви” потоци. Дотолкова се потапяме в експеримента „Земно преживяване”, за да го разберем в пълнота, че дори забравяме че това е експеримент - „It’sjust a ride” - Bill Hicks. И след приключване на този експеримент излизаме обогатени и променени от него. От тази гледна точка ние всички сме алхимици по Душа. Това е най-дълбокото обяснение на т.н. „Основно правило на едновременното инкарниране - да няма памет, и цялостното мулти-съзнание на В.А да бъде фрагментирано в хиляди отделни личности едновременно.” (цитирам Nahuatl)

Такъв беше подходът ми и с „Ефекта Мандела” (МЕ). Всъщност това е универсален подход, който може да се използва за всичко, което искаме да разберем, защото копира самата структура зад Земното преживяване. По същия начин постигат целите си и тези, които Истински управляват, използвайки структурата на платформата за свои цели.

Първото ограничение за мен (и не само за мен, това е голяма котва) беше самото му „съществуване” като феномен. Бях уверен че нещо се случва, но това интуитивно разбиране беше блокирвано от Ума. След като премахнах тази спирачка, пускайки всички дефиниции за „това е възможно/невъзможно” можах и да го разбера чрез лично преживяване. Да бъда погълнат от МЕ, позволявайки той едновременно с проявлението си да ме промени. Изпаднах в потрес, който не мога да опиша с думи.

Ето какво написах накратко, веднага след преживяването:

„ Вчера (13.08) преглеждах отново някои серии на Вавилон 5 и там има/имаше серия, която се казваше "The Tragedy of the Telepaths", отместих погледа си за секунда и заглавието стана "The Tragedy of a Telepaths", което нямаше никакъв смисъл, излязох за малко и когато се върнах вече беше (и сега е) "A Tragedy of Telepaths".

Не чувствам страх относно ефекта, освен усещането за величие и ново чудо в началото, сега се усещам  и така, сякаш съм забравил нещо много важно и не мога да разбера какво. И цифрите 22 и 9 и 11 и 9 продължават постоянно да изникват в полезрението ми (за последно ги видях в новия "Денят на независимостта" (странно, написах денят на зависимостта...) и днес отново в последния епизод на Вавилон 5 (станцията е окончателно унищожена през 2281 година, защото е изпълнила предназначението си).”

Това е търсене на mandela effect в google trends
https://www.google.bg/trends/explore?date=2016-07-01%202016-12-26&q=mandela%20effect

Съвсем ясно се вижда пика - на търсенето на 13.08., което означава че много хора са го изпитали и са търсили отговори от google. Най-големия максимум в търсенето е на 12.11.2016, само ден след 11.11.2016, което може да се представи като 22/9. Точно това виждах постоянно като цифри, свързано с МЕ.

След това (след 14.08.), естествено за мен, проверих МЕ с И-Цзин. Въпроса ме беше „Каква е същността на Мандела ефекта?” Отговорът беше хексаграма № 20 (което е 11+9) Съзерцание. Извадка за хексаграма № 20 от Книга на промените - II вариант, която ползвам:

 „и човекът, и концепцията са показани като обекти на съзерцанието. Освен това, този момент от страна на неговото съдържание се характеризира с пълна вътрешна правдивост и с нейната външна проява - строгост и искреност. В текста това е дадено по следния начин; човек за миг (а в някои случаи за определен промеждутък от време) се отстранява от външната дейност и концентрира силите си върху самото познавателно съзерцание, която също се явява дейност, но дейност на познанието.

Съзерцание. Измий си ръцете, но не пристъпвай към жертвоприношение. Владей истината, бъди безпристрастен и строг"

Използвах И-Цзин, защото той е от по-различна класа на познание от Таро, поради по холистичния поглед на изтока за реалността. Всъщност намерих и клип в youtube, в които ефектът беше разгледан и през Таро, само че там се наместват и личните дефиниции на автора, чието огледало се явява неговата колода карти. В Таро се разглеждат основните архетипи, чрез които човек изживява дадена ситуация, затова и Тарото е много лично. И-Цзин описва по-скоро потокът на развитие на ситуацията. Тоест, един поток от И-Цзин може да се изживее от различните хора според един или няколко архетипа, които те олицетворяват в момента. Пряка аналогия на връзката между И-Цзин и Таро е всеки един филм - развитието в действието представлява И-Цзин потока, а героите - архетипите от Таро с които се преживява/твори действието. И от тази гледна точка двата инструмента са тясно свързани. Именно това е и основната причина хората да предпочитат да гледат филми пред това да четат книги - филмът имитира цялата структура на реалността и я представя по-цялостно от книгата.
Аз винаги ползвам и двата метода, когато в мен има недостатъчна яснота относно ситуацията, но го правя само за наистина интересни за мен „проблеми”. След като уточних личното значение на Таро ще кажа че на същия въпрос, който „зададох” на И-Цзин, в Тарото за мен се падна „Слънцето” - символ на вътрешната хармония с която преживявах ситуацията.

Обратно към МЕ - Не можеше да пропусна този много интересен филм - „Now you see me”, който ми се наби в очите „Now you see (Mandela effect)”, което ми показа възможността МЕ да представлява съвкупност от естествени и изкуствени проявления. И нали всяка възможност на съзнанието може да се пресъздаде и от техниката, започнах да виждам кога конкретния ефект е с „изкуствена” и кога - с „естествена” същност. Например забелязах че напълно умишлено данните за търсене на mandela effect в google trends преди 2013 година са променени, а и страници с примери са изтрити. 

         Интересно за мен е, че при прочитане на списъка от ефекти (има цял форум, посветен на темата) за някои от тях имам повече от един спомен, например емблемата на VW я помня по три начина. Някак знам че и трите са реални, единия вариант обаче в момента е фактически.

       Следвайки синхроничностите, напълно естествено стигнах и до новата книга на Н. „Навлизане в платформата”. От там осъзнах че МЕ е пряко свързан със самата структура на реалността, където всичко е едно и също и това всъщност си ти. Всичко вече съществува, ние избираме да преживеем различни реалности, защото това е единствения начин да преживеем илюзията на разделението и промяната. Структурата на реалността може да се представи метафорично като филмова лента, където всеки кадър е една изцяло завършена реалност, изпипана до последния детайл.

          След това синхронично попаднах на този кадър от филма “Cypher”, в който централната пътека е като филмова лента, а героите при движението си по нея преминават метафорично от реалност в реалност. Това обаче е линейно представяне на нещо нелинейно, може обаче да приемем тази филмова лента като един от потоците от реалности, който сме избрали да преживеем.

        Всъщност Реалността прилича на различни потоци от реалностти, които постоянно се пресичат, илюстрирано на 3Д ниво с тази купчина от филмова лента. Представете си всеки кадър от лентата като напълно завършена реалност. Спиралата в картинката показва „нормалното” положение на лентата, а реалността може метафорично да се представи като излъчване на филм, кадър по кадър. При Мандела ефекта изведнъж осъзнаваш че си в друг кадър на лентата, като имаш ясен спомен и за „предишния/те”. Между другото спиралата като символ е разгледана в тази статия (на английски).

Същността на МЕ е, че някои хора имат възможността в точно тази реалност да имат спомени / да възприемат няколко потока от реалности. След натрупване на няколко лични МЕ на теб ти става кристално ясно че просто вече си в друга реалност. А самото забелязване на МЕ показва че е настъпил тайминга да се интегрира истинската структура на Реалността/Платформата. И синхронично получих потвърждение на това от филма „Assassin'screed” от следните реплики, които се повтарят два (II) пъти във филма:



- Когато другите сляпо се водят от истината, помни... Няма истина.

- Когато другите са ограничени от морала или закона, помни... Всичко е позволено.

         Това е основата на Платформата, изразена в две изречения.



От тази  гледна точка, какъв смисъл ще налеем в МЕ зависи изцяло от субективните аспекти, които имаме да решаваме / сме решили. За да илюстрирам как чрез ефекта наливаме сами смисъл, ще опиша това което „разбрах” за няколко МЕ.

         1. Положението на слънчевата система в Галактиката - преди МЕ - в края на Галактиката, след МЕ на средата на радиуса.  Ако метафорично гледаме на центъра на Галактиката като Източника, то този ефект на лично ниво означава че в този нов поток от реалности аз съм по-близо до Източника.

2. При МЕ с Vitruvian man, който в „предишна” реалност беше напълно симетричен, с три изображения, символизиращи единство на ум-емоции тяло, в сегашната има две и е изгубил симетричността си. Това на лично ниво означава че в този нов поток от реалности е възможно един от аспектите (за мен - Умът) да бъде „оставен настрана”, да не е определящ.

3. Човечето от монопол: Преди МЕ - с едно отворено и едно затворено око с монокъл, след МЕ - с две отворени очи и без монокъл. На лично ниво това означава че в този поток от реалности аз имам по-ясен поглед върху Реалността.

4. Филма „The last action hero” преди МЕ става „Lastaction hero” след МЕ. (Самия филм съдържа според мен първото пълно представяне на паралелни съществуващи реалности.) Тоест „Последният екшън герой” става „Последен екшън (Последно действие), герой”, метафорично казвайки че съм близо до реалност, в която ще се осъществи край на Играта.

5. Промените в човешката физиология като МЕ ми казват метафорично че във всеки един момент ние сме нови, различни хора, нямащи никаква причинно-следствена връзка с хората които сме били (ако изберем да няма такава).

6. Промените в робота С-3РО, който от изцяло златен „се сдобива” със сребърен крак. С-3РО може да се разбере като See 3 pillows as one, тоест Виж трите колони като една. Тук правя връзка със момента на зараждане на ефекта според мен - 9/11/2001, където трите кули (кулите близнаци и сграда 7) бяха съборени и на тяхно място сега се издига една. Ето и трите отрязани, съборени кули в този кадър от „Империята отвръща на удара” и връзката с МЕ.




Също така С-3РО може да се „преведе” и като „Виж бъдеще, настоящо и минало като едно”, тоест метафора за несъществуване на времето и постоянното пресъздаване на минало, настояще и бъдеще от настоящия момент.

Тези няколко линейни примера могат да илюстрират как всеки нов МЕ на лично ниво ще показва нови и нови аспекти от самия теб, без в това да има някакъв универсален смисъл. Както споменах това са линейни примери, в действителност тези осъзнавания стават моментално. Всеки човек, забелязващ ефекта ще извлича това, което е полезно за него. Повечето ще го възприемат през филтъра на Ума (тоест няма да го приемат за действителен). Разбирам че малко хора ще имат капацитета да разберат същността на статията, а и част от тях ще са възпрепятствани от усмирителните ризи, с които са облечени:).

И какво е Мандела ефекта? Той може да е една голяма метафора за това кои сме наистина, естеството на Реалността и кой поток от реалности сме поели. Мандела ефекта може да е и трамплин за по-цялостно разбиране на Платформата.

Ако ние изберем това.




Няма коментари: