Смъртоносно приключение 2

 

 


            И в резултат на сърчицето на L.R. реших да публикувам частен случай на  МЕМ метода, разбира се от личен опит. След като вчера излязох от болницата (отново) след като лежах там с алкохолно натравяне първа степен. Всичко беше резултат от един мой експеримент - да реша всичките си проблеми чрез Инедия, с други думи гладуване.

            Всичко си вървеше добре и по план до петия ден. На шестия ден обаче загубих Съзнателност, нямам никакви спомени от него. На седмия ден се събудих с тремор и започнах да се чудя какво се е случило. Претърсих целия апартамент и намерих един литър водка Савой (изпит), половин литър тригодишен ром (също изпит) и бъклица с вино (недопита, съдържанието отиде директно в тоалетната). След което ми стана ясно че без бърза помощ няма да се мине. Обадих се на брат ми, разказах му какво се е случило, линейката дойде (не много бързо) и накрая пак се озовах в психиатрията в отделението за хора със зависимости. Там всички ме познават защото лежах с депресия две години и никой не ме беше виждал в подобно състояние, включително и аз. Незабавните инжекции и система на практика ми спасиха живота. Там изкарах най-лошата безсънна нощ в живота си. Целия треперех, не можех да запаля дори цигара. Постоянно се потях. Останалите пациенти ме бяха отписали, мислейки си че пия от месеци. Кръвните изследвания, когато беше вече възможно едната сестра да ми държи ръката неподвижна, докато другата вземаше кръв, ясно показаха че това беше еднократен акт на лудост.

След шест дена глад е лудост да пиеш какъвто и да е алкохол. След пет дена в болницата през които не пушех (явно без проблем мога да спра цигарите) и постепенно почнах да поемам някаква храна в минимални количества вече се осъзнах напълно. Стана ми ясно че се е проявила Идентичност подтискана с десетилетия за която не знаех. Корена на тази Идентичност беше момента в който баща ми даде да си потопя пръста в чаша с ракия и да го оближа. После ми даде и две глътки вино. Емоцията която изпитах не беше негативна (в противоречие с МЕМ метода) а напротив - беше силно позитивна и самочувствието ми се вдигна до небето. Решението което взех за себе си беше че вече съм голям и мога да употребявам алкохол. От сегашна гледна точка баща ми просто е искал да продължи купона си без да му се мотае някакво дете, защото след това веднага заспах. Слушайте и четете родители. И не правете така!

Точно тази идентичност, която обича да злоупотребява с алкохол в големи количества наведнъж, беше превзела тялото на шестия (защо ли не се учудвам че е на шестия) ден от инедията ми. Тя никога досега не се беше проявявала. А когато на седмия трябваше да се носи отговорност за действията отново потъна надълбоко. Но аз я набарах и изчистих впоследствие, пращайки я директно в черното масло.

След като на петия ден алкохолните/чернодробните показатели се върнаха в норма (защото това беше еднократен акт и възстановяването става бързо), доктора каза че имам анемия - холестерина и хемоглобина хич ги нямаше. Това вече беше следствие от Инедията. От сегашната ми гледна точка не бих препоръчал инедия на никого, защото не знам какви могат да бъдат последствията за него. И така - сега трябва да ям само бял хляб и силна, за предпочитане месна, храна. Да пия чай от джоджен, както и лекарства за паметта. Както и лекарства съдържащи желязо. Иначе способността ми да поправям неща се възвърна и поправих гардероба и скрина, които тази Идентичност беше успяла да начупи. Благодаря на брат ми и жена му че почистиха вместо мен - чистенето не ми е силна страна.

Но вече съм добре и на линия. Извинявам се че не публикувах над 30 коментара, питащи как съм. Мисля че тази статия казва всичко. Хубавата страна е че вече съм 87 килограма, отново в следствие от инедията. С това нормално тегло вече постепенно мога да се захранвам вкъщи, където дори е топло, за разлика от болницата където вече не пускат парно и климатици, както за пациентите, така и за персонала. Явно ще се намери за какво да пиша след като за пореден път оживях…

32 коментара:

  1. София9/3/24 10:40

    Дидо, сигурна съм, че си споделял и преди за тази идентичност. Може би сега не си спомняш, но си казвал че си намирал изпити бутилки до леглото си без да знаеш кога си ги изпил и после каза, че по време на сън винаги оставяш частичка от теб да пази тялото ти, за да не се настани алкохолика отново. Не знам дали става въпрос за същото нещо, но само напомням.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Алкохолика го разкарах отдавна. Той беше базиран на обществените очаквания за социално приемливо поведение. Корена му беше в събиранията с приятели и колеги и първия път когато пих алкохол в компания. Това разбира се беше бира. Основно такива бутилки намирах около себе си. И този път загубих Съзнателност в будно състояние. Не помня да съм купувал и консумирал концентрат и вино. Затова за мен беше изненада и честно казано ме хвана страх.

      Тук става дума за съвсем друго нещо - идентичност която пие огромни количества алкохол за кратко време когато е сама. Тя вече се базира на детството ми отпреди 40 години, там е корена който изтръгнах. Вече не би трябвало да има проблем, ето днес брат ми дойде нагости и пред мен изпи 200 грама водка. От моя страна нямаше никаква реакция - нито одобрение, нито осъждане, нито раздразнение. После обядвахме заедно защото си бях и наготвил пилешки воденички с картофи на фурна, много вкусно се получи но все още се храня по малко, особено що се касае до хляба. Само предупредих брат си че има проблем за решаване, защото ежедневния прием на минимум 500 грама твърд алкохол вече почна да му се отразява.

      МЕМ метода работи ако си достатъчно упорит и без страх да се разровиш в миналото си. Освен това пия и лекарство за паметта - Сомазина, два пъти на ден по 2 мл.

      Кой знае колко още скрити идентичности имам, ще ги чистя една по една ако се осмелят да се покажат. Но те няма да са свързани с алкохола.

      Изтриване
    2. ...нашата уязвимост(последните дни на февруари..някакъв вирус..яко ме разката..)..та нашата уязвимост - физическа, психическа, емоционална..непрекъснато напомня за себе си..; ..усилията да ѝ устоиш .., да не те превземе , да не те събори ..и после всички методи , ритуали, духовност , които целят да те направят по- устойчив ..спрямо кризи, травми, превратности..и въпреки това ..идва момент , в който.. така или иначе..си победен /сме победени😏..; та нашата уязвимост..струва ми се ..трябва да се припознае ,а не да бъде заметена, пренебрегната, игнорирана..; тези очаквания ..да си стойностен, пълноценен, най- добра версия на себе си ..не знам ..очакванията на себе си към себе си , че и към другите и от другите ...усложняват излишно😏..; както и да е ..мисълта ми е ..сигурно е хубаво да изтъкваме силните си страни ..и там да ни се възхищават за колко.. как и какви сме .., но!!! ..и да си признаем ..колко сме уязвими , несъвършени , посредствени .., че и несполучливи версии 😉..; определено ..има нещо ( лечебно може би..)в това да ..изкараш на светло тъмнината си ...; докато не призная и осъзная ..колко съм един, втори, трети .., колко съм алчен, злобен, нетърпелив ..и кво ли още не ..не ли е това пречистващата същност и сила на светлината 🙂..

      Изтриване
    3. Анонимен9/3/24 12:11

      На мен ми звучи като обсебване поради загуба на съзнание, някаква същност, решена да те погуби, но ти си знаеш. Важното е че си по-добре!

      Изтриване
    4. Именно това цели тази кратка статия...

      Изтриване
    5. Добре дошъл отново сред нас, Дидо!
      Сигурно това са били най-вкусните ти пилешки воденички с картофки в целия ти осъзнат живот! :-)
      Мисля, че при Ключаря бях чела някъде в многобройните му статии (преди да си закрие блога), че точно 6-тия ден от Инедията е критичен, защото в него изплуват най-тъмните кътчета, често подтискани с години. Четох подобно нещо и в една книга: Брат от Трета степен на Уил Р. Гарвър. Там главния герой преминава през множество усилия, пречиствайки себе си, докато не става жертва на черното братство. Няма да разказвам повече, книгата е хубава.

      Ти ни беше споделил, че само в тази реалност пушиш. Щом в болницата си успял да преживееш няколко дни без цигари в същата тази реалност, значи можеш да ги откажеш завинаги! Сигурна съм в това, както и че ако се откажеш от тях ще ти бъде много по-добре без тях! :-)

      Дано повече родители да прочетат този пост, защото това което е направил баща ти, уж съвсем невинно, е останало твърде болезнено забито в детската ти душа... Тъжно е много, а за теб е повече от похвално, че успя да се пребориш И с това Черно нещо в теб!

      Бих ти препоръчала да се научиш сам да месиш хляба си, а не да го купуваш от магазина...

      Пази се и бъди добре, благодаря ти, че продължаваш да споделяш всички тези преживявания от първо лице с нас!

      Изтриване
    6. Айде и аз да се включа към темата за неяденето(така ми звучи по-добре от разни инедии и гладувания, щото първия термин е някъв алибализъм, а втория не е верен, щото всъщност не си гладен по време на неяденето). Та преди 3-4? години направих първо 7-дневно, а на следващата година 20-дневно неядене, само на вода, и не съм имал абсолютно никакви драми, нито на шестия нито на никой друг ден, ей така реших да видя за кво иде реч, ще оживея ли няма ли :)
      И ей ма на жив съм, естествено преди това прочетох няколко книги, повечето от които не препоръчвам, щото са прекалено изнервящо- светлополярни и едвам ги изтраях, но да кажем, че дори и те имаха някаква дори и минимална полза, която всъщност се свежда до таблица за захранване :)
      Всъщност защо го казвам това, ако някой ще неядува(може и неядясва) (айде и аз да се запиша с нова дума/и :)) просто да го направи на село, на спокойствие, на есен и за кеф. Ако може да си го позволи естествено(за да няма драми или трагедии), ако не може, по-добре да не се пробва, според мен.
      Did0 го признах(всъщност) след като написа статията дето неядясал 20 дена и след това ЗАМЕНИЛ ВОДАТА С ВОДКА(вместо да се захранва с фрешове, салатки и плодове)! Ей тва не ми беше идвало на акъла, а аз ако нещо не ми е дошло на акъла, а е дошло на някой друг, казвам 'браво баце' и тва е!
      Естествено не бих се пробвал или препоръчал на някой да прави такива работи, но тва си е един вид ноухау :)
      Предполагам веселбата/уважението която предизвиква в мен едно такова(безразсъдно/лудо) действие е в следствие и на мои подобни(но не чак толкова хитри и рафинирани) изцепки на младини, когато провеждах 'психо-физиологическо изследване' докъде мога да се докарам :)
      Как да е оживях, предполагам дружинната 'висш аз' сгепцва повече ябълки и кестени и хартия като ме има, отколкото ако ме няма :)
      Иначе нямаше да ме спасява тоооолкова много пъти.
      Засега :)

      Изтриване
  2. Анонимен9/3/24 11:32

    Радвам се, че си добре! Това как ги пращаш към черното слънце, обикновена визуализация ли е? И как си я представяш тази идентичност, която отива към него, как изглежда?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не към Черното слънце, то си е част от теб. Към Черното масло, което поглъща всичко. И да, ползвам визуализация но първо изчаквам Ума да съгради образ на тази идентичност. Това става чрез МЕМ метода за който писах подробно в статията "Освобождение". И повече тези идентичности не се проявяват. Черното масло е recycle bin-a на реалностите. Изглежда като голямо черно мастилено петно и се движи като лошия терминатор от Терминатор две. Прилича на черна амеба но без ядро и консистенция. Не всеки може да работи с него, опасно е.

      Изтриване
    2. Анонимен10/3/24 05:08

      Оф, да...масло исках да напиша, но по инерция съм написал слънце. Благодаря за отговора!

      Изтриване
  3. Сигурен човек10/3/24 14:51

    Към L.R.: това е много добро за уязвимостта!
    На автора - здраве и още да споделя!

    ОтговорИзтриване
  4. Т.е. да разбираме, че последния пияница, дето те е сгепцал, е деструктивна самоличност създадена в тоя ти живот(въпреки, че е създадена не от травма, а от удоволствие?), а предишния/те са други варианти на тебе из мултивърса, които идват в твоето тяло докато ти си някъде другаде?

    ОтговорИзтриване
  5. И също така не ми се изясни въпреки последната статия какво аджаба е егото. Ще се пробвам накратко да обобщя как аз го разбрах, а Ти и Ключаря може да ме поправите.
    Егото е съвкупност от:
    1. Деструктивни самоличности, появили се в последствие на травма
    2. Положителни самоличности, появили се в последствие на удоволствие, успех...
    3. Самоличности изградени от социалното програмиране в момента
    +ДНК обусловености и команди и т.н. както добре ги описа Ключаря
    Съответно при каквото и да е външно въздействие 'ние' реагираме от 'базата' на тия травматично/удоволствено/социално/Днк......... програмирани 'механизми' вътре в нас.
    Един вид егото е нещо като житейски обособена маска на Искрата, която и пречи да бъде себе си, но пък я прави по-така приемлива за момента, за околните, за времето...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Егото включва и Ядрото/Искрата като нещо отделно от всичко останало. Изчистиш ли всичко останало, остава Ядрото/Искрата ти. Най-чистата ти есенция.
      Всичко друго, което си написал, е така.

      Изтриване
  6. Приеми всички пияници като дърво. Предния който затрих се явява клон на тона дърво. Този сегашния е корена на дървото - след като го махна и запратя в Черното масло вече такива случки няма да се случват. Може пак за губя Съзнателност, но ще се осъзная да речем в парка (което се е случвало) или в по-лошия случай в друг град (имах такъв познат от психиатрията, който се осъзнал на жп гарата в Габрово)

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен12/3/24 09:41

    Дидо,относно загубата на съзнание/спомен,възможно е да се възприема,като липсващо време,през което си имал ,,взаимодействие,,с да ги наречем други раси същества ,също негативно настроени ,,служби,,държщи под око определени личности.Доколкото се познаваш като характер ,емоции и реакции,какво мислиш за туй,кое споделих.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Де да беше загуба на Съзнание, става дума за загуба на Съзнателност. Тялото си действа под влияние на друга Идентичност. Самия аз не помня нищо от този период, въобще не съм присъствал в тялото, не знам къде съм бил, нямам никакъв спомен. Никога не бих купил алкохол и не бих пил. Лятото експериментирах с някоя и друга бира и преживяването не ми хареса. Затова спрях да пия въобще.

      А всичко започна след публикуването на статията "Освобождение", дотогава имах липсващи часове но просто си ги бях проспал. Според мен в началото беше технологична атака, докато ми намерят слабото място. Щом се хванаха за самоличност отпреди 40 години бая работа е паднала. Тогава си счупих и пръста на крака, който така и си зарасна накриво. А базата се намира на остров Буве до Антарктида. Колкото по-популярен става блога толкова повече атаки ще има. Но вече имам МЕМ метода и мога да чистя нежелани Идентичности. А и пия сироп Сомазина два пъти на ден, което е много мощно лекарство за оставането ми в тялото и за Съзнателност. Сега се боря с анемията която получих като наследство от инедията ми. Ям само пържоли с картофено пюре, защото от 100 килограма за седмица станах 87. И кръвните ми показатели уплашиха докторите...

      Изтриване
    2. Анонимен13/3/24 03:20

      Пращам отново, тъй като компютъра заби преди малко и не знам дали е получен коментара:

      Аз съм друг анонимен, писах по-рано. Без да искам да разпалвам излишна параноя и без да съм специалист по темата, но според мен е възможно да е открит начин за хакване, като са свързали подмяната и/или са я прикрири с въпросния детски спомен. Освен това никак не ми се вярва съзнанието да се е фрагментирало тогава, нужно е травматично и непоносимо изживяване, за да се случи това... доколкото знам.

      Изтриване
  8. Не е необходимо травматично или непоносимо преживяване за фрагментиране на Съзнанието. Просто преживяването трябва да е ново за Съзнанието - сватба, раждане на дете, нова работа - те също са травми за човека. Защото водят до драстична промяна на светогледа и ежедневието.
    И човек изпитва две неща - първото е емоцията - "Дали ще се справя?", или "Това е много хубаво, искам го ежедневно" - това всъщност е страх в първия случай и началото на пристрастяване във втория. И двете водят до фрагментиране на Съзнанието и до изграждане на Идентичности, които могат да се изтрият в последствие, когато се осъзнаят.
    И второто е решение което взима човек за себе си, например "Аз съм способен на всичко и мога да се справя с всичко" (което е Истината) или "Не съм достатъчно готов за това събитие", което е страх и лъжа - пред себе си или пред останалите.

    ОтговорИзтриване
  9. Did0, случвало ли ти се е да те разпознаят, че си в чуждо тяло докато си 'някъде си там'(в случая осъзнато сънуване, то аз други опитности и нямам де)?
    Директно ми казаха 'Mного ти личи' и 'Ти не си....'
    WTF?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, не ми се е случвало защото не се меся в живота на чуждата инкарнация. Само наблюдавам и преживявам болките и успехите и. Понякога отдавам енергия. Не управлявам тялото, не ми се струва морално.

      Тук ми се е случвало да ми казват че това не съм аз, когато някоя идентичност се прояви вместо мен. Това ми е и болестта - D.I.D. синдром - много личности в едно тяло. Нещо много подобно на филма Split, за който съм писал статия. За щастие с МЕМ метода вече мога да чистя нежеланите идентичности и да ги пращам в Черното масло (последното е мой патент, друг не се е сещал да работи с него, страхуват се и то с право).

      Изтриване
    2. Анонимен14/3/24 03:00

      did0, a мислиш ли, че е възможно това че си влизал в тела на чужди инкарнации, да е отворило път на 'същности' да влизат в твоето?

      Изтриване
    3. Анонимен14/3/24 04:30

      Тази "чужда" инкарнация нали част от Искра ти, (тя е ти) защо ти се струва неморално?

      Изтриване
    4. Да, това може да е причина. Макар че не съм искал целенасочено да влизам в чужди тела, просто се е получавало естествено. През една врата може да се влезе и от двете страни...

      Изтриване
    5. Тази чужда инкарнация не е част от Искрата ми в повечето случаи, затова ми се струва неморално. Дори и да е част от мен, пак е отнемане на свободната и воля.

      Изтриване
    6. Е, то аз не че съм искал да се меся на някого, просто се озовах/осъзнах някъдеси за... няма и минута тамошно време, определено управлявах тялото, нямам идея как съм изглеждал, не съм се гледал в огледало... но както писах по-горе ми казаха 'ти не си .../не помня името/', но явно притежателя на тамошното тяло. Не знам сефте ми се случва :)

      Изтриване
  10. Анонимен14/3/24 07:07

    Моя грешка - "чужда инкарнация" не го приех буквално, въпреки че нямаше кавички.

    Значи във всеки един момент, в нас може да има и друго съзнание? И дори не го осъзнаваме?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, във всеки един момент, в нас може да има и друго съзнание и ако е достатъчно морално да не ти се меси в действията няма да усетиш.

      Изтриване
    2. Анонимен14/3/24 08:18

      Ясно, Благодаря! Проблемът е, че вредата може и да не е в някое конкретно физическо действие, а с внушение на мисли и убеждения, които ти после да припознаеш за свои.

      Изтриване
    3. Само ако не познаваш себе си. Неслучайно "Опознай себе си" е било мото на много школи.

      Изтриване
    4. Анонимен14/3/24 08:50

      Благодаря за отговорите!

      Изтриване